Zobrazují se záznamy 378-397 z 434

  • Vliv sociálních sítí na e-marketing 

    Bondy, Radim
    Analyza nástrojů e-marketingu využívající sociální sítě se zaměřením na open-source řešení. Aplikace vybrané techniky na navrhovaný e-shop Bylinkárna.cz.
  • Volba nejvhodnějšího provozního úvěru pro podnikatelské subjekty 

    Pospíšilová, Marie
    Diplomová práce se zabývá problematikou provozního úvěrování podnikatelů. V práci je provedena analýza soudobých možností provozního úvěrování u subjektivně stanovených bank, a také výběr nejvhodnějšího produktu v konkrétních ...
  • Vyhodnocení a návrh na zlepšení marketingové strategie hotelu Joseph 1699 v Třebíči po roce provozu 

    Pošvař, Josef
    Předmětem mé diplomové práce je vyhodnocení a návrh na zlepšení marketingové strategie hotelu Joseph 1699 v Třebíči po roce provozu. Pro hotel Joseph 1699 je důležité vypracovat kvalitní návrh na zlepšení marketingové ...
  • Vyhodnocování, zvládání a snižování stresu 

    Čaládiková, Zuzana
    Nasledujúca diplomová práca „Vyhodnocování, zvládání, a snižování stresu“ sa zaoberá skúmaním a analyzovaním stresu u vzorky zamestnancov zo spoločnosti Slovenské elektrárne, a.s. V teoretickej časti je analyzovaná psychická ...
  • Vytvorenie marketingovej stratégie Mediahost.sk na českom trhu 

    Kapičák, Tomáš
    Diplomová práca sa zameriava na vývoj marketingovej stratégie firmy Mediahost.sk na slovenskom trhu. Analyzuje makro a mikro prostredie v IT priemysle, a to najmä so zameraním na webhosting. Aktuálna marketingová stratégia ...
  • Využití 3D modelování v elektronickém obchodě 

    Charvát, Jan
    Diplomová práce se zabývá využitím 3D modelování v elektronickém obchodě. Popisuje teoreticky zaklad 3D modelovani a metod. Obsahuje popis současného stavu elektronické prezentace zboží, popis výhod a nevýhod těchto postupů, ...
  • Využití agilních metod při tvorbě strategických materiálů 

    Waldhans, Marek
    Tato diplomová práce se zaměřuje na popis agilních metodik a jejich využití při tvorbě strategického materiálu v podniku. Hlavní část práce je věnována metodikám SCRUM a Kanban. Přínosem této práce je optimalizování procesu ...
  • Využití Business Intelligence pro hledání závislostí v dotazníkových šetřeních 

    Janata, Michal
    Tato diplomová práce se zabývá vytvořením aplikace pro analýzu dotazníků. V první části jsou uvedeny teoretické základy z přímého marketingu a Business Intelligence. Další kapitola je zaměřena na dostupné nástroje pro ...
  • Využití controllingu v podniku 

    Mrkvová, Eva
    Diplomová práce posuzuje dosavadní systém a stav kontroly ve společnosti PREMO s.r.o. Ze strategického plánování je zpracována analýza SWOT, dále analýza odvětví pomocí Porterova modelu. Pro zhodnocení finanční situace ...
  • Využití finanční analýzy v podniku 

    Seidenglanzová, Monika
    Diplomová práce se zabývá provedením finanční analýzy společnosti OSEVA UNI, a. s. Cílem práce je odhalení příčin finanční situace podniku a na základě získaných poznatků navrhnout možné způsoby řešení, které povedou ke ...
  • Využití finanční analýzy v podniku 

    Ingr, Michal
    Diplomová práce se zabývá využitím finanční analýzy v podniku. Hlavním úkolem je komplexně posoudit úroveň současné finanční situace podniku a její příčiny, posoudit vyhlídky na finanční situaci podniku v budoucnosti, ...
  • Využití finanční analýzy v podniku 

    Zvoníček, Martin
    Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení finanční situace podniku pomocí vybraných metod finanční analýzy. Vychází z teoretických poznatků, které specifikují v analytické části nedostatky finančního hospodaření a následně ...
  • Využití finanční analýzy v podniku 

    Vrátná, Magdaléna
    Diplomová práce zpracovává, s využitím vybraných elementárních metod, finanční analýzu společnosti EDLiT s.r.o. za léta 2007 – 2011, která vypovídá o vývoji finančního zdraví podniku. Na základě získaných hodnot jednotlivých ...
  • Využití finanční analýzy v podniku 

    Šenkýř, Adam
    Diplomová práce se zabývá využitím finanční analýzy v podniku VRBA, s.r.o. v letech 2008 – 2010. Pomocí vybraných ukazatelů a metod je provedena finanční analýza podniku a na jejím základě jsou navrženy možnosti a doporučení ...
  • Využití GreenGraffiti jako dalšího marketingového komunikačního nástroje firmy 

    Nešporová, Kristýna
    Tato diplomová práce z oblasti marketingu zkoumá možnost využití alternativního reklamního média zvaného GreenGraffiti jako dalšího komunikačního nástroje. Protože je pro Českou republiku a tím i české klienty tento typ ...
  • Využití projektového managementu při zřizování pobočky v zahraničí 

    Zedníček, Filip
    Diplomová práce se zaměřuje na problematiku řízení projektu a aplikaci postupů, procesů a metodik projektového managementu v konkrétním případě při realizaci požadavku na vytvoření nové pobočky v zahraničí – inovačního ...
  • Využití prostředků umělé inteligence pro podporu na kapitálových trzích 

    Bačík, Matej
    Diplomová práca rieši problematiku obchodovania na kapitálových, komoditných a devízových svetových burzách za pomoci technickej analýzy vytváranej metódami a postupmi, ktoré spadajú do kategórie umelej inteligencie. Práca ...
  • Využití prostředků umělé inteligence pro podporu na kapitálových trzích 

    Ševčík, Martin
    Diplomová práca sa zaoberá problematikou využitia prostriedkov umelej inteligencie pre podporu rozhodovania na kapitálových trhoch. Obsahuje teoretické poznatky technickej, fundamentálnej a psychologickej analýzy a ...
  • Využití prostředků umělé inteligence pro podporu rozhodování v podniku 

    Jágr, Petr
    Diplomová práce se zabývá využitím prostředků umělé inteligence jako podpora manažerského rozhodování v podniku. Součástí práce je aplikace využívající genetické a grafové algoritmy při optimalizaci umístění výrobních ...
  • Využití prostředků umělé inteligence pro podporu rozhodování v podniku 

    Sobotka, Libor
    Tato diplomová práce se zabývá problematikou poskytování dodavatelských úvěrů a to především rizikem spojeným s jejich poskytováním. Stěžejní částí této práce je vytvoření modelu, který hodnotí úroveň dodavatelského rizika, ...