Now showing items 110-129 of 393

  • Marketingový mix společnosti 

    Konečná, Eva
    Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu firmy. Je v ní řešen marketingový mix a firmou nabízené výrobky a služby. Výsledkem práce je návrh na zlepšení marketingového mixu, zejména v oblasti marketingové komunikace, ...
  • Marketingový mix společnosti Alcon 

    Svobodová, Jana
    Tématem diplomové práce je rozbor společnosti Alcon Pharmaceuticals Czech Republic s.r.o., zabývající se prodejem a výrobou přípravků pro oční péči, na základě marketingového mixu. Mým cílem je pomoci zkvalitnit péči o ...
  • Marketingový plán pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu pro zlínskou regionální pobočku 

    Houdek, Jan
    Předmětem diplomové práce „Marketingový plán pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu pro zlínskou regionální pobočku“ je analýza současné situace trhu a na jejím základě tvorba návrhu marketingového plánu. Teoretická část této ...
  • Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka jazykové školy Topschool 

    Gelnar, Jiří
    Diplomová práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníka pro jazykovou školu TOP School. V úvodní části jsou vymezeny cíle práce. Dále jsou zpracována teoretická východiska a popsány metody, které budou použity při analýze ...
  • Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků 

    Mlezivová, Veronika
    Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti Okay. analýza spokojenosti je provedena na základě dotazníkového šetření. výsledkem práce jsou doporučení směřující ke zvýšení spokojenosti ...
  • Marketingový výzkum u spotřebitele 

    Nakano, Andrea
    Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem, konkrétně analýzou spokojenosti zákazníků pro supermarket Albert na Masarykově náměstí v Jihlavě. V první části této práce jsou shrnuty teoretické poznatky týkající ...
  • Metodika propagace e-shopu bez placené reklamy 

    Walder, Marek
    Vymezení a definování specifika e-shopů a internetového prostředí v ČR. Popis neplacené formy propagace a jejich praktická účinnost. Návod na úspěšnou propagaci pro české e-shopy a to bez placených forem reklamy.
  • Metodika účetního vykazování cenných papírů a finančních derivátů 

    Kuchař, Tomáš
    Tato diplomová práce pojednává o účtování cenných papírů a finančních derivátů podle české účetní legislativy a Mezinárodních standardů účetního výkaznictví s cílem navrhnout metodiku na základě analýzy rozdílů mezi oběma ...
  • Metody zavádění informačních systémů 

    Lavinger, Pavel
    Dnešní doba je plně závislá na informačních technologiích a nejrůznějších systémech, které nám denně pomáhají v práci, škole či osobním životě. Tato práce se zabývá problematikou integrace části informačního systému pro ...
  • Měření spokojenosti zákazníků společnosti Pivovar Chotěboř s.r.o. užitím Maple 

    Charvátová, Pavlína
    Tato diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků společnosti Pivovar Chotěboř s.r.o. Na základě provedeného marketingového výzkumu a s podporou počítačového systému Maple jsou získaná data vyhodnocena. Výsledkem ...
  • Model elektronického obchodu a jeho marketingové strategie 

    Pawlas, Michal
    Obsahem práce je vytvoření elektronického obchodu pro firmu Dagen, s.r.o. na doméně Skutrymoto.cz. Předmětem prodeje jsou skútry, čtyřkolky, motorky a moto příslušenství. E-shop je vytvořen pomocí open source systému ...
  • Model elektronického obchodu pro firmu 

    Stehlík, Tomáš
    Diplomová práce pojednává o návrhu internetového obchodu pro firmu Klimatizace Brno s.r.o. Na základě analýzy obecného a oborového okolí firmy a stávajícího stavu firemních internetových stránek je navržen internetový ...
  • Model internetového obchodu 

    Stejskal, Martin
    Tato diplomová práce se zabývá navržením internetového obchodu pro firmu. Na základě poznatků a informací získaných v teoretické části a ve firmě, je navrženo řešení internetového obchodu, které povede ke zlepšení propagace ...
  • Motivace a stimulace zaměstnancu ve společnosti JAP Trading s.r.o 

    Krenželok, Adam
    Předmětem mé diplomové práce na téma „Motivace a stimulace zaměstnanců určitého podniku“ je analýza motivačního programu společnosti JAP Trading s.r.o. V teoretické části jsou představena teoretická východiska dané ...
  • Motivace a stimulace zaměstnanců ve firmě OTIS a. s. 

    Líčeník, Lukáš
    Předmětem mé diplomové práce je motivace a stimulace zaměstnanců ve firmě Otis a. s. Tato práce je rozdělena na dvě části a obsahuje teoreticko-praktické zpracování dané problematiky. V první části poskytuji teoretický ...
  • Motivace zaměstnanců ve firmě Wisconsin Engineering 

    Přichystalová, Šárka
    Diplomová práce analyzuje motivaci pracovníků a následně doporučuje návrhy pro tvorbu uceleného motivačního programu ve výrobní firmě Wisconsin Engineering CZ s.r.o. V první části jsou nejdříve shrnuty dosavadní teoretické ...
  • Možnosti financování investičního projektu obce 

    Rejchrtová, Jana
    Diplomová práce se zabývá možnostmi financování investičního projektu obce. První část práce obsahuje teoretická východiska pro pochopení fungování obce a uvedení možností financování obcí. Druhá část obsahuje stručné ...
  • Možnosti realizace moderního elektronického podnikání firmy 

    Slanař, David
    Tato diplomová práce pojednává o moderních metodách a technologiích využívaných v elektronickém podnikání firmy se zaměřením na rozšíření portfolia o elektronické obchodování a jeho poskytování. Dále demonstruje implementaci ...
  • Nástroje pro podporu elektronického podnikání 

    Šteigl, Martin
    Cílem mé diplomové práce je zhodnocení možnosti využití moderních elektronických a online nástrojů pro podporu efektivnějšího podnikání a fungování firmy. Hlavní důraz bude kladen na informační systém firmy. Případné ...
  • Návrh a realizace aplikace pro platformu iOS 

    Pospíšil, Lukáš
    Práce se zabývá návrhem a realizací aplikace pro platformu iOS za pomocí moderních programovacích nástroju jako cocos2D framework a Xcode.