Zobrazují se záznamy 120-139 z 434

  • Marketingovo-produktová strategie společnosti Mediahost na domácím trhu 

    Šiška, Jakub
    Tato diplomová práce navrhuje marketingovou strategii pro firmu Mediahost podnikající v oboru hostingových služeb. Strategie je zaměřená na slovenský, tedy pro společnost domácí trh. Strategie je podložená příslušnou ...
  • Marketingový mix hotelu Panon 

    Burdová, Lucie
    Diplomová práce se zaměřuje především na rozbor marketingového mixu hotelu PANON, který nabízí ubytování na jihu Moravy ve městě Hodonín v kategorii *** v jednolůžkových, dvoulůžkových i třílůžkových pokojích. Výjimkou ...
  • Marketingový mix Jazykové školy Presto 

    Zapletalová, Klára
    Předložená diplomová práce se soustředí na analýzu současného marketingového mixu jazykové školy Presto, konkrétně jeho veřejnostní složky, a na základě získaných poznatků předkládá doporučení, jejichž aspirací je jeho ...
  • Marketingový mix společnosti 

    Konečná, Eva
    Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu firmy. Je v ní řešen marketingový mix a firmou nabízené výrobky a služby. Výsledkem práce je návrh na zlepšení marketingového mixu, zejména v oblasti marketingové komunikace, ...
  • Marketingový mix společnosti Alcon 

    Svobodová, Jana
    Tématem diplomové práce je rozbor společnosti Alcon Pharmaceuticals Czech Republic s.r.o., zabývající se prodejem a výrobou přípravků pro oční péči, na základě marketingového mixu. Mým cílem je pomoci zkvalitnit péči o ...
  • Marketingový plán pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu pro zlínskou regionální pobočku 

    Houdek, Jan
    Předmětem diplomové práce „Marketingový plán pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu pro zlínskou regionální pobočku“ je analýza současné situace trhu a na jejím základě tvorba návrhu marketingového plánu. Teoretická část této ...
  • Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti OKAY s.r.o. 

    Chrápavá, Lucie
    Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků společnosti OKAY elektrospotřebiče. Veškerý průzkum a výsledné dotazování proběhly ve městě Brně, ve dvou vybraných prodejnách společnosti. Práce spojuje ...
  • Marketingový výzkum nového trhu pro společnost RYTMIK s.r.o. 

    Geyerová, Vladimíra
    Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem pro společnost XXX s.r.o.. Tato společnost poskytuje zájmové kroužky pro děti do mateřských škol. Konkrétně je tato práce zaměřena na marketingový výzkum nového trhu Hodonínsko. ...
  • Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka jazykové školy Topschool 

    Gelnar, Jiří
    Diplomová práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníka pro jazykovou školu TOP School. V úvodní části jsou vymezeny cíle práce. Dále jsou zpracována teoretická východiska a popsány metody, které budou použity při analýze ...
  • Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků 

    Mlezivová, Veronika
    Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti Okay. analýza spokojenosti je provedena na základě dotazníkového šetření. výsledkem práce jsou doporučení směřující ke zvýšení spokojenosti ...
  • Marketingový výzkum u spotřebitele 

    Nakano, Andrea
    Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem, konkrétně analýzou spokojenosti zákazníků pro supermarket Albert na Masarykově náměstí v Jihlavě. V první části této práce jsou shrnuty teoretické poznatky týkající ...
  • Metodika propagace e-shopu bez placené reklamy 

    Walder, Marek
    Vymezení a definování specifika e-shopů a internetového prostředí v ČR. Popis neplacené formy propagace a jejich praktická účinnost. Návod na úspěšnou propagaci pro české e-shopy a to bez placených forem reklamy.
  • Metodika účetního vykazování cenných papírů a finančních derivátů 

    Kuchař, Tomáš
    Tato diplomová práce pojednává o účtování cenných papírů a finančních derivátů podle české účetní legislativy a Mezinárodních standardů účetního výkaznictví s cílem navrhnout metodiku na základě analýzy rozdílů mezi oběma ...
  • Metody zavádění informačních systémů 

    Lavinger, Pavel
    Dnešní doba je plně závislá na informačních technologiích a nejrůznějších systémech, které nám denně pomáhají v práci, škole či osobním životě. Tato práce se zabývá problematikou integrace části informačního systému pro ...
  • Měření spokojenosti zákazníků společnosti Pivovar Chotěboř s.r.o. užitím Maple 

    Charvátová, Pavlína
    Tato diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků společnosti Pivovar Chotěboř s.r.o. Na základě provedeného marketingového výzkumu a s podporou počítačového systému Maple jsou získaná data vyhodnocena. Výsledkem ...
  • Model elektronického obchodu a jeho marketingové strategie 

    Pawlas, Michal
    Obsahem práce je vytvoření elektronického obchodu pro firmu Dagen, s.r.o. na doméně Skutrymoto.cz. Předmětem prodeje jsou skútry, čtyřkolky, motorky a moto příslušenství. E-shop je vytvořen pomocí open source systému ...
  • Model elektronického obchodu pro firmu 

    Stehlík, Tomáš
    Diplomová práce pojednává o návrhu internetového obchodu pro firmu Klimatizace Brno s.r.o. Na základě analýzy obecného a oborového okolí firmy a stávajícího stavu firemních internetových stránek je navržen internetový ...
  • Model internetového obchodu 

    Stejskal, Martin
    Tato diplomová práce se zabývá navržením internetového obchodu pro firmu. Na základě poznatků a informací získaných v teoretické části a ve firmě, je navrženo řešení internetového obchodu, které povede ke zlepšení propagace ...
  • Motivace a stimulace zaměstnancu ve společnosti JAP Trading s.r.o 

    Krenželok, Adam
    Předmětem mé diplomové práce na téma „Motivace a stimulace zaměstnanců určitého podniku“ je analýza motivačního programu společnosti JAP Trading s.r.o. V teoretické části jsou představena teoretická východiska dané ...
  • Motivace a stimulace zaměstnanců ve firmě OTIS a. s. 

    Líčeník, Lukáš
    Předmětem mé diplomové práce je motivace a stimulace zaměstnanců ve firmě Otis a. s. Tato práce je rozdělena na dvě části a obsahuje teoreticko-praktické zpracování dané problematiky. V první části poskytuji teoretický ...