Now showing items 100-119 of 393

  • Marketingová strategie firmy nabízející služby v oblasti oblasti supply chain managementu 

    Pernicová, Dagmar
    Tato diplomová práce má za cíl na základě tržních analýz vypracovat marketingovou strategii a doporučení pro společnost MK.LD s.r.o., která poskytuje služby klientům v oblasti Supply chain managementu. Tato strategie má ...
  • Marketingová strategie podpory prodeje zboží a služeb 

    Daniel, Petr
    Práce zpracovává problematiku prodeje IT (Informačních Technologií) zboží a služeb. Analyzuje stávající zákazníky, služby, které se pro ně zpracovávají, komunikaci a prodej nového zboží. Jaká je spokojenost aktuálních ...
  • Marketingová strategie podpory prodeje zboží a služeb 

    Daniel, Petr
    Práce zpracovává problematiku prodeje IT (Informačních Technologií) zboží a služeb. Analyzuje stávající zákazníky, služby, které se pro ně zpracovávají, komunikaci a prodej nového zboží. Jaká je spokojenost aktuálních ...
  • Marketingová strategie společnosti 

    Tučková, Alena
    Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Kilion, s.r.o. V první části jsou popsána teoretická východiska. V druhá část se zabývá analýzou současné situace firmy a jejího okolí. Na základě ...
  • Marketingová strategie společnosti MOTORTEC, spol s r.o. 

    Pócsová, Lilla
    Diplomová práca sa zaoberá marketingovou stratégiou spoločnosti Motortec, spol. s r. o. Firma je autorizovaným predajcom vozidiel značiek Fiat, Alfa Romeo, Lancia a Jeep a poskytuje autorizovaný servis vozidlám všetkých ...
  • Marketingová strategie vstupu podniku na zahraniční trh 

    Mazuch, Jan
    Diplomová práce se zabývá sestavením marketingové strategie na zahraničním trhu pro podnik EC Engineering, který nabízí služby v oblasti simulačních softwarů. Práce analyzuje současnou marketingovou strategii podniku a ...
  • Marketingová strategie Wellness Kuřim 

    Kopřiva, Vojtěch
    Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Wellness Kuřim. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu a marketingové strategie. Praktická část se zabývá ...
  • Marketingovo-produktová strategie společnosti Mediahost na domácím trhu 

    Šiška, Jakub
    Tato diplomová práce navrhuje marketingovou strategii pro firmu Mediahost podnikající v oboru hostingových služeb. Strategie je zaměřená na slovenský, tedy pro společnost domácí trh. Strategie je podložená příslušnou ...
  • Marketingový mix hotelu Panon 

    Burdová, Lucie
    Diplomová práce se zaměřuje především na rozbor marketingového mixu hotelu PANON, který nabízí ubytování na jihu Moravy ve městě Hodonín v kategorii *** v jednolůžkových, dvoulůžkových i třílůžkových pokojích. Výjimkou ...
  • Marketingový mix Jazykové školy Presto 

    Zapletalová, Klára
    Předložená diplomová práce se soustředí na analýzu současného marketingového mixu jazykové školy Presto, konkrétně jeho veřejnostní složky, a na základě získaných poznatků předkládá doporučení, jejichž aspirací je jeho ...
  • Marketingový mix společnosti 

    Konečná, Eva
    Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu firmy. Je v ní řešen marketingový mix a firmou nabízené výrobky a služby. Výsledkem práce je návrh na zlepšení marketingového mixu, zejména v oblasti marketingové komunikace, ...
  • Marketingový mix společnosti Alcon 

    Svobodová, Jana
    Tématem diplomové práce je rozbor společnosti Alcon Pharmaceuticals Czech Republic s.r.o., zabývající se prodejem a výrobou přípravků pro oční péči, na základě marketingového mixu. Mým cílem je pomoci zkvalitnit péči o ...
  • Marketingový plán pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu pro zlínskou regionální pobočku 

    Houdek, Jan
    Předmětem diplomové práce „Marketingový plán pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu pro zlínskou regionální pobočku“ je analýza současné situace trhu a na jejím základě tvorba návrhu marketingového plánu. Teoretická část této ...
  • Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka jazykové školy Topschool 

    Gelnar, Jiří
    Diplomová práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníka pro jazykovou školu TOP School. V úvodní části jsou vymezeny cíle práce. Dále jsou zpracována teoretická východiska a popsány metody, které budou použity při analýze ...
  • Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků 

    Mlezivová, Veronika
    Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti Okay. analýza spokojenosti je provedena na základě dotazníkového šetření. výsledkem práce jsou doporučení směřující ke zvýšení spokojenosti ...
  • Marketingový výzkum u spotřebitele 

    Nakano, Andrea
    Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem, konkrétně analýzou spokojenosti zákazníků pro supermarket Albert na Masarykově náměstí v Jihlavě. V první části této práce jsou shrnuty teoretické poznatky týkající ...
  • Metodika propagace e-shopu bez placené reklamy 

    Walder, Marek
    Vymezení a definování specifika e-shopů a internetového prostředí v ČR. Popis neplacené formy propagace a jejich praktická účinnost. Návod na úspěšnou propagaci pro české e-shopy a to bez placených forem reklamy.
  • Metodika účetního vykazování cenných papírů a finančních derivátů 

    Kuchař, Tomáš
    Tato diplomová práce pojednává o účtování cenných papírů a finančních derivátů podle české účetní legislativy a Mezinárodních standardů účetního výkaznictví s cílem navrhnout metodiku na základě analýzy rozdílů mezi oběma ...
  • Metody zavádění informačních systémů 

    Lavinger, Pavel
    Dnešní doba je plně závislá na informačních technologiích a nejrůznějších systémech, které nám denně pomáhají v práci, škole či osobním životě. Tato práce se zabývá problematikou integrace části informačního systému pro ...
  • Měření spokojenosti zákazníků společnosti Pivovar Chotěboř s.r.o. užitím Maple 

    Charvátová, Pavlína
    Tato diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků společnosti Pivovar Chotěboř s.r.o. Na základě provedeného marketingového výzkumu a s podporou počítačového systému Maple jsou získaná data vyhodnocena. Výsledkem ...