Now showing items 1-7 of 7

  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně 

    Zajková, Dagmar
    Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně pro firmu TEWECO GROUP s.r.o., která poskytuje připojení k síti internet v hodonínském okrese. Teoretická část popisuje problematiku ...
  • Návrh marketingové strategie 

    Bukovjan, Jiří
    Diplomová práce zkoumá stav současného trhu s online Flash hrami. Analyzuje vývoj trhu za poslední tři roky a srovnává největší reklamní systémy. Popisují se zde způsoby licencování a fungování prodejních herních portálů. ...
  • Návrh marketingové strategie 

    Vančurová, Denisa
    Tato diplomová práce se zabývá implementací CRM systému do řízení firmy. Obsahuje analýzu současné situace, srovnání několika vybraných CRM systémů a navrhuje nejvhodnější produkt pro danou firmu. Cílem tohoto návrhu je ...
  • Návrh marketingových prostředků pro podporu trhu s biopotravinami 

    Jindrová, Marta
    Tato diplomová práce se zaměřuje na trh s bio potravinami v České Republice. Analizuje trh a použité marketingové nástroje. Práce obsahuje doporučení pro zlepšení působnosti marketingových prostředků pro podporu růstu trhu ...
  • Návrh na efektivní prodej služeb ve zdravotnictví 

    Sztefková, Michaela
    Diplomová práce je zaměřena na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí a následné vyhodnocení současného stavu nově vzniklé společnosti Medicomfort, s.r.o. Na základě zjištěných informací jsou pak vypracovány návrhy ke ...
  • Uplatnění marketingu v sektoru služeb 

    Pluháček, Stanislav
    Tato diplomová práce se zabývá marketingem hotelových služeb pro Hotel Celnice, který se nachází ve městě Břeclav, v srdci Lednicko-valtického areálu. Pojednává o marketingovém mixu hotelu a snaží se najít nedostatky v ...
  • Uplatnění marketingu v sektoru služeb 

    Pluháček, Stanislav
    Tato diplomová práce se zabývá marketingem hotelových služeb pro Hotel Celnice, který se nachází ve městě Břeclav, v srdci Lednicko-valtického areálu. Pojednává o marketingovém mixu hotelu a snaží se najít nedostatky v ...