Poslední příspěvky

  • Návrh pseudo-diferenčních kmitočtových filtrů s využitím konvejorů 

    Hýl, František
    Tato bakalářská práce se zabývá pseudo-diferenčním kmitočtovým filtrem druhého řádu pracujícím v napěťovém režimu. Dále se věnuje popisu různých typů kmitočtových filtrů a jejich charakteristikám. Obsahuje souhrn informací ...
  • Simulátor asembleru x86 pro výuku 

    Heštera, Andrej
    Cieľom tejto práce je nadobudnúť potrebné znalosti analýzou architektúry inštrukčnej sady x86 a jazyka symbolických inštrukcií pre navrhnutie a implementovanie simulačného prostriedku v objektovo orientovanom jazyku Java ...
  • Vztah změn sázkových kurzů a výsledků fotbalových zápasů 

    Jurkovič, Juraj
    Cieľom tejto práce je demonštrovať techniky pre riešenie úloh extrakcie dát z webu a získavania znalostí z dát. Prípadová štúdia je zameraná na zber dát zo stávkových kancelárií a následnú analýzu týchto dát. Práca demonštruje ...
  • Evidence skladových zásob pomocí QR kódů 

    Rebro, Tomáš
    Cieľom tejto práce je navrhnúť a vytvoriť webovú aplikáciu pre evidenciu skladových zásob. Aplikácia je optimalizovaná najmä pre mobilné zariadenia. Aplikácia vytvára intuitívne, graficky prívetivé prostredie pre uživateľa, ...
  • Automatické testování uživatelských rozhraní 

    Meluzín, Vojtěch
    Tato práce se zabývá řešením problému automatického testování uživatelského prostředí pro systém ARTable, který je tvořen pomocí frameworku ROS. Zvolený problém jsem vyřešil tvorbou rozšíření pro testovací nástroj. Rozšíření ...
  • Sdílení zkušeností v posilovaném učení 

    Mojžíš, Radek
    Cílem této práce je využít metod sdílení zkušeností při učení neuronových sítí na problém posilovaného učení. Jako testovací prostředí používám staré 2D konzolové hry, jako například space invaders nebo Phoenix. Testuji ...
  • Webová platforma pro spolupráci aktivistů 

    Kabelka, Jiří
    Cílem této práce je vytvoření webové platformy pro sjednocování ekologicky zaměřených aktivistů obsahující nástroje pro vyhledávání vhodných projektových partnerů a následnou správu projektů. Obsahem práce jsou také nástroje ...
  • Výkonový tester databází 

    Šulaj, Martin
    Hlavným cieľom tejto práce je vytvorenie nástroja na meranie výkonnosti relačných databáz a následné preukázanie jeho funkčnosti. Výsledný nástroj je logicky rozdelený do 4~častí, pričom každá časť môže fungovať nezávisle. ...
  • Modul pro sledování znalostí uživatelů pro Kanboard.org 

    Válka, Jan
    Cílem této práce je vytvoření modulu, pro sledování znalostí stávající uživatelů aplikace Kanboard. Podstatou tohoto modulu je ohodnotit schopnosti zaměstnanců a přidělit jim štítky. Na základě těchto atributů je tu dále ...
  • Detekce hledaných osob ve videu 

    Bažout, David
    Cílem této práce je vytvořit nástroj umožňující vyhledávání podezřelých osob ve videozáznamu pocházejícího z dohledových kamer. Hledané osoby jsou systému určeny pomocí několika fotografií obličeje. Výstup tvoří informace ...
  • Posilované učení pro 3D hry 

    Beránek, Michal
    Práce se zabývá učením neuronové sítě na jednoduchých úlohách v prostředí 3D střílečky Doom, zprostředkovaném výzkumnou platformou ViZDoom. Hlavním cílem je vytvoření agenta, který se učí na několika úlohách zároveň. ...
  • Automatická kalibrace dopravní kamery pro měření rychlosti vozidel 

    Nociar, Marián
    Táto bakalárska práca sa zaoberá návrhom a tvorbou systému pre automatickú kalibráciu dopravnej kamery za účelom merania rýchlosti vozidiel. Práca obsahuje teoretický úvod do problematiky kalibrácie kamery, popisuje princípy ...
  • Zabezpečená brána pro bezdrátové IoT protokoly 

    Hošala, Martin
    Táto práca bola zameraná na vytvorenie funkčného prototypu zabezpečenej brány pre bezdrôtové IoT protokoly s využítím BeeeOn IoT Gateway. Na vytvorenie výsledného riešenia bolo potrebné analyzovať existujúce zabezpečovacie ...
  • Smart tramvaj v Brně 

    Fiala, Jan
    Cílem této práce je vybraní vhodných technologií, které lze použít pro lokalizaci tramvaje při průjezdu místem, kde by mělo dojít ke stažení či vytažení pantografu, navržení a implementace lokalizačního systému. V řešení ...
  • Procedurální generování měst 

    Bílý, Kristián
    Bakalářská práce se zabývá procedurálním generováním měst. Jejím cílem je navrhnout, implementovat a otestovat aplikaci schopnou vygenerovat město v uživateli zvoleném terénu. Práce využívá L-Systémy pro generování sítě ...
  • Informační systém florbalového týmu 

    Zmek, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá studiem webových technoloií a následným vytvořením informačního systému pro florbalový tým FbC ReActive Aligators E kvůli přehledným statistikám a správě docházky na události. Informační ...
  • Nové modely pro automatickou detekci degradace výkonu 

    Stupinský, Šimon
    Testovanie výkonu predstavuje kľúčový faktor pri optimalizácii programov počas ich vývoja, avšak, v súčastnosti nie je vyvinutý na takej úrovni ako funkcionálne testovanie. Nástroj Perun poskytuje automatickú správu ...
  • Služba pro zjištění zranitelností knihoven použitých na webových stránkách 

    Bednář, Radek
    Tato práce se zabývá vytvořením aplikace pro detekci technologií použitých na webových stránkách a následnému zjištění jejich zranitelností. Aplikace je implementována s využitím Symfony Frameworku a knihovny React.js. ...
  • Monitorování funkčnosti běžících aplikací 

    Paplauski, Andrei
    Cílem této práce je vytvoření systému, který bude sloužit k monitorování běhu aplikace s zaměřením na sféru řízeni letového provozu. Práce analyzuje problémy monitoringu aplikaci v dané sféře a navrhuje efektivní řešeni, ...
  • Určení natočení hlavy na snímku neuronovou sítí 

    Rybnikár, Lukáš
    Umelé neurónové siete nie sú novinkou, ale posledné roky zaznamenali na populárnosti a dostali sa viac do povedomia širokej verejnosti. Táto bakalárska práca sa zameriava na zistenie uhlu, pod ktorým sa nachádza hlava ...

Zobrazit další