Hledat
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
Segmentovaná vlnková transformace obrazu
Tato diplomová práce se zabývá úpravou klasického algoritmu výpočtu diskrétní waveletové transformace s diskrétním časem tak, aby bylo možné rozdělit vstupní obraz na segmenty a ty nezávisle zpracovávat. Je představena a ...
Počítačová analýza obrazu z metody LBIC
V této práci se zabývám počítačovou analýzou obrazu, zejména zpracováním snímků pořízených metodou LBIC. V teoretické části jsou popsány jednotlivé defekty, jež se mohou vyskytovat na solárních článcích, včetně popisu ...
OCR modul pro rozpoznání písmen a číslic
Práca rozoberá základné metódy pri rozpoznávaní znakov v obraze. Popisuje celý proces rozpoznávania od prípravy obrazu, spracovania, extrakcie rysov až po priraďovacie algoritmy. Slúži ako zhodnotenie súčasne používaných ...
Automatická detekce výpadku ve vrstvě nervových vláken
Práca je zameraná na detekciu výpadkov vo vrstve nervových vlákien na farebných snímkoch očnej sietnice vyhotovených fundus kamerou. Popisuje jednotlivé objekty sietnice, optický disk, žltú škvrnu, a cievne riečište. ...
Klasifikace dopravní scény
Práce představuje obecný přehled postupů používaných v aplikacích pro monitorování provozu. Jsou zde popsány různé přístupy pro řešení jednotlivých kroků procesu detekce vozidel. Je provedena analýza těchto metod. Dále se ...
Rozpoznání SPZ/RZ
Téma této práce se zabývá problematikou detekce a rozpoznání registračních značek automobilů ze snímků pořízených ze snímacího zařízení umístěného v křižovatce, nebo v automobilu. Práce je rozdělená do dvou základních ...
Analýza morfologie kamenných hrotů
Cílem projektu je umožnit automatické archivování a měření archeologických nález. Prvním krokem je zpracování obrazu sestávající z prahování, segmentace a úpravy nalezených objektů. Po těchto operacích je nalezený objekt ...
Vizuální detekce herního stavu biliardu
Tato práce se zabývá zpracováním snímků ze hry na biliardu, jejich předzpracováním, segmentací a klasifikaci objektů. Na základě klasifikace objektů je určen aktuální stav hry a její pokračování. Cílem je návrh algoritmu ...