Poslední příspěvky

  • Marketingová strategie firmy nabízející služby v oblasti Event Marketingu 

    Hrbáč, Vojtěch
    Předmětem této diplomové práce je zhodnotit marketingovou strategii společnosti, která se zabývá produkcí eventových akcí. V prvé a teoretické části se postupně zabývám fenoménem eventu a jeho významem v dnešních společnostech. ...
  • Rozbor efektivnosti podnikatelského subjektu 

    Lang, Richard
    Diplomová práce má za úkol posouzení možností dalšího vývoje společnosti D.I.S., spol. s r.o. Analyzuje efektivnost společnosti pomocí finanční analýzy a dalších nástrojů, dále analyzuje situaci v odvětví stavebnictví ČR. ...
  • Optimalizace činností techniků specialistů při zavádění pilíře PM WCM 

    Živěla, Roman
    Diplomová práce se zabývá stanovením podmínek a návrhem příslušných nástrojů systému World Class Manufacturing (WCM) zejména jeho pilíře Profesionální údržby (PM) tak, aby pomocí následné analýzy mohlo být odstraněno všechno ...
  • Návrh ocenění podniku 

    Starý, Michal
    Tato diplomová práce se zabývá oceněním společnosti Jihomoravská plynárenská, a.s., a to za použití výnosových metod ocenění. První část práce se věnuje popisu teoretických východisek, základních přístupů a metod oceňování ...
  • Dialogové rozhraní pro e-commerce 

    Crlík, Jan
    Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie pro nový elektronický obchod. Specifikuje vznik elektronické aplikace a popisuje jednotlivé marketingové nástroje, které vedou k efektivnějšímu prodeji produktů ...
  • Návrh strategie uvedení nových výrobků ABB na český trh 

    Brož, Přemysl
    Předkládaná práce „Návrh strategie uvedení nových výrobků ABB na český trh“ se zabývá návrhem vhodné strategie uvedení a prodeje řadových svorek na český trh, tak aby byl dosažen tržní podíl alespoň 10 % v krátkém časovém ...
  • Hodnocení výkonnosti podniku 

    Tydlačková, Lenka
    Diplomová práce se zabývá hodnocením výkonnosti společnosti Kraft Foods CR, s. r. o. Teoretická část práce vysvětluje pojem výkonnost a popisuje způsoby jejího měření. V další části práce je nastíněn profil dané společnosti ...
  • Posouzení informačního systému firmy a návrh změn 

    Řezníček, Milan
    Cílem této práce je prostřednictvím analytických metod zjistit stav informačních systémů ve firmě Vodovody a kanalizace Břeclav, a.s. Analýza bude zaměřena na různé oblasti IS/IT v podniku, především na efektivnost, ...
  • Přínosy optimalizace řízení zásob a jejich skladování 

    Salvet, Zdeněk
    Cílem diplomové práce je nalézt taková řešení problémů, vyskytujících se při skladování a jeho řízení u dané firmy, která by optimalizovala dosavadní způsoby a postupy skladování. V práci je nejprve představena společnost, ...
  • Studie proveditelnosti kozí farmy na Vysočině 

    Kejklířová, Lucie
    Cílem této diplomové práce je návrh studie proveditelnosti investičního záměru založení ekologicky hospodařící kozí farmy s produkcí mléčných výrobků v kvalitě bio. Součástí práce je také analýza dotačních možností ze ...
  • Podnikatelský plán vybrané firmy 

    Sedláček, Jan
    Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu nově založené firmy v oblasti podnikání znalectví, autorizovaného inspektora, inženýrské činnosti a BOZP a PO. V práci je obsaženo shrnutí teoretických ...
  • Plánování zdrojů pro projektový management 

    Ježek, Filip
    Diplomová práce se zaměřuje na úvodní plánování lidských zdrojů pro projektový management ve fázi nabídky v prostředí společnosti APV. Analyzuje úvodní plánování projektů a porovnává je s konečným stavem na konci projektu. ...
  • Zavedení environmentálního managementu do podniku 

    Petrásková, Lenka
    Tato diplomová práce se zabývá implementací systému environmentálního managementu v konkrétním podniku. Porovnává zavedení tohoto systému v souladu s požadavky normy ČSN EN ISO 14001. V teoretické části je definován samotný ...
  • Využití finančních a ekonomických ukazatelů v podniku 

    Běloch, Pavel
    Tato diplomová práce se zabývá posouzením ekonomické výkonnosti společnosti ZFP akademie, a. s. Analyzuje vývoj podniku v letech 2006 – 2009 pomocí tradičních ukazatelů finanční analýzy i moderní metody ekonomické přidané ...
  • Podnikatelský plán 

    Slouka, Petr
    V diplomové práci je zpracován podklad pro podnikatelský plán projektu – prodeje nemovitosti. Výsledkem je zhodnocení silných, slabých stránek projektu a zpracování finanční a časové analýzy. Součástí této práce je i návrh ...
  • Využití analýzy časových řad při hodnocení výkonnosti podniku 

    Sedmera, Tomáš
    Práce se zaměřuje na posouzení hospodářského zdraví podniku Agro Zvole, a. s. operujícího v sektoru zemědělství a vyrábějícího produkty rostlinné a živočišné výroby. K objektivnímu hodnocení hospodářské výkonnosti jsou zde ...
  • Marketingová strategie firmy nabízející služby v oblasti Event Marketingu 

    Hrbáč, Vojtěch
    Předmětem této diplomové práce je zhodnotit marketingovou strategii společnosti, která se zabývá produkcí eventových akcí. V prvé a teoretické části se postupně zabývám fenoménem eventu a jeho významem v dnešních společnostech. ...
  • Návrh optické sítě pro spojení bytových domů v Kojetíně 

    Rumplík, Martin
    Předmětem této diplomové práce je vytvoření návrhu optické sítě, která umožní domácnostem žijícím na sídlištích v Kojetíně přístup k vysokorychlostnímu internetu. Pro tento účel budou na základě analýz porovnány nejvhodnější ...
  • Návrh na zlepšení firemní kultury v Centru pojištění 

    Weirichová, Jana
    Diplomová práce „Návrh na zlepšení firemní kultury v Centru pojištění“ se zabývá analýzou podnikové kultury ve firmě Centrum pojištění, která patří mezi poskytovatele finančních služeb. Hlavním cílem práce je zjistit sílu ...
  • Marketingové strategie globálních IT korporací 

    Mikula, Štefan
    Predmetom diplomovej práce je popis a analýza marketingových stratégií vybraných nadnárodných spoločností pôsobiacich v informačných technológiách. Teoretická časť pojednáva o jednotlivých marketingových stratégiách firiem, ...

Zobrazit další