• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
Search 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2011
  • Search
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2011
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 31

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Marketingové strategie globálních IT korporací 

Mikula, Štefan
Predmetom diplomovej práce je popis a analýza marketingových stratégií vybraných nadnárodných spoločností pôsobiacich v informačných technológiách. Teoretická časť pojednáva o jednotlivých marketingových stratégiách firiem, ...
Thumbnail

Dialogové rozhraní pro e-commerce 

Crlík, Jan
Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie pro nový elektronický obchod. Specifikuje vznik elektronické aplikace a popisuje jednotlivé marketingové nástroje, které vedou k efektivnějšímu prodeji produktů ...
Thumbnail

Podnikatelský záměr 

Velecká, Pavlína
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru pro existující společnost podnikající v oborech stolařské výroby a kovovýroby. Společnost je poměrně mladá, zahájila svou činnost v listopadu 2010. Cílem diplomové ...
Thumbnail

Marketingová strategie vstupu na nový trh 

Plottová, Sylvia
Tato diplomová práce vysvětluje strategickou marketingovou analýzu a popisuje její použitelnost při vstupu na teritoriálně nové trhy. Cílem této diplomové práce je analyzovat současnou situaci ve společnosti TK MAXX a ...
Thumbnail

Návrh komunikačního mixu konkrétního podniku 

Líšková, Kristina
Diplomová práce „Návrh komunikačního mixu konkrétního podniku“ se zabývá analýzou současného stavu společnosti Kavárna Pod hodinami, jejího okolí a rozborem faktorů působících na zákazníky. Na základě zjištěných skutečností ...
Thumbnail

Marketingový mix firmy New Brand, s.r.o. 

Kochanová, Veronika
Diplomová práca sa zameriava na vytvorenie marketingového mixu vo firme New Brand, ktorá sa zaoberá úpravou hodvábnych doplnkov. Špecifikuje jednotlivé súčasti marketingového mixu a analyzuje okolie podniku. Navrhuje ...
Thumbnail

Rozvoj obchodních aktivit pivovaru 

Mičková, Lucie
Předkládaná diplomová práce charakterizuje, analyzuje a hodnotí současnou situaci pivovaru Holba, a.s. Práce obsahuje teoretická východiska, analýzu společnosti, konkrétně interní a externí analýzu. Z analýzy vnitřního a ...
Thumbnail

Marketingová strategie internetové společnosti 

Pastor, Jiří
Cílem diplomové práce je navrhnout způsob jak vytvořit marketingovou strategii pro internetový portál nově založené společnosti, která se zabývá rezervačními službami. Práce obsahuje analýzu současné situace vnějšího a ...
Thumbnail

Návrh podnikatelského záměru rodinné firmy 

Knauer, Jiří
V této diplomové práci je popsán a zpracován podnikatelský plán pro změnu využití části historické budovy - zámku. Obsahuje návrh podnikatelského plánu po jehož realizaci by mělo dojít k lepším ekonomickým výsledků nejen ...
Thumbnail

Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka CK Likotour 

Koutná, Radka
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře Likotour. Cílem bylo zjistit, jak jsou zákazníci spokojeni se společností, s jejími službami, vyhodnotit podstatné informace ...
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorBrzobohatý, Tomáš (1)Burešová, Michaela (1)Crlík, Jan (1)Daniel, Petr (1)Drápal, Jan (1)Dufek, Petr (1)Formánek, Radek (1)Janáčková, Lenka (1)Kalinová, Tereza (1)Knauer, Jiří (1)... View MoreSubjectmarketing mix (31)
marketingový mix (31)
SWOT analysis (11)SWOT analýza (11)marketing (9)promotion (7)marketing strategy (6)marketingová strategie (6)propagace (6)business plan (5)... View More

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV