Show simple item record

Piston for SI Turbocharged Engine 2.0L

dc.contributor.advisorSvída, Davidcs
dc.contributor.authorKusyn, Petrcs
dc.date.accessioned2019-04-04T03:03:00Z
dc.date.available2019-04-04T03:03:00Z
dc.date.created2013cs
dc.identifier.citationKUSYN, P. Píst zážehového přeplňovaného motoru 2.0L [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2013.cs
dc.identifier.other63080cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/21193
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na řešení konstrukčního návrhu pístu pro přeplňovanou verzi motoru Honda K20A2, s důrazem na snížení boční síly působící na píst. Jsou zde uvedeny metody a na jejich základě také konstrukční návrhy pístu vhodné pro snížení této síly. Dále je zde obsažena kinematická a dynamická analýza jednotlivých návrhů včetně MKP analýz pro ověření vhodnosti použití těchto řešení.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis is focused on solve of design solutions for piston for turbocharged version of Honda K20A engine, especially on reduce of side force acting on piston. There are mentioned methods and on their basis also design solutions for piston to reduce this force. There is also included kinematic and dynamic analysis for each solution and as well their FEM analysis for testing the suitability of these solutions.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectHonda K20A2cs
dc.subjectpíst zážehového přeplňovaného motorucs
dc.subjectklikový mechanismuscs
dc.subjectboční sílacs
dc.subjectkinematická analýzacs
dc.subjectdynamická analýzacs
dc.subjectMKP analýzacs
dc.subjectHonda K20A2en
dc.subjectpiston of turbocharged petrol engineen
dc.subjectcrankshaft mechanismen
dc.subjectside forceen
dc.subjectkinematic analysisen
dc.subjectdynamic analysisen
dc.subjectFEM analysisen
dc.titlePíst zážehového přeplňovaného motoru 2.0Lcs
dc.title.alternativePiston for SI Turbocharged Engine 2.0Len
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2013-06-12cs
dcterms.modified2013-06-25-07:46:18cs
thesis.disciplineAutomobilní a dopravní inženýrstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrstvícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid63080en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.30 15:39:46en
sync.item.modts2020.03.30 14:23:53en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeBradávka, Marekcs
dc.description.markCcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. Miroslav Havlíček, CSc. (předseda) doc. Ing. Pavel Novotný, Ph.D. (místopředseda) prof. Ing. Jiří Stodola, DrSc. (člen) Ing. Rudolf Franz (člen) doc. Ing. Miroslav Škopán, CSc. (člen)cs
but.defenceDiplomant seznámil komisi s průběhem řešení a výsledky své diplomové práce, zodpověděl otázky oponenta a vrámci rozpravy k diplomové práci zodpověděl následující dotazy: Odpovídá průběh tlaku na stěně pístu opotřebení u reálných pístů? Jaké znáte možnosti snížení opotřebení pláště pístu, které by se na Vaší konstrukci daly aplikovat?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojní inženýrstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record