Marketingový plán pro Daniel's Donuts, s.r.o.
Marketing Plan of Daniel's Donuts, Ltd.
Author
Advisor
Šimberová, IvetaReferee
Vrtalová, LindaGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Hlavním předmětem této bakalářské práce je vypracování návrhu marketingového plánu pro firmu Daniel’s Donuts, s.r.o. a následné zavedení těchto marketingových strategií do řízení společnosti. Tato firma se zabývá nejen výrobou a přímým prodejem mini donutů, ale také distribucí potřebných technologií, surovin a know-how pro český i slovenský trh. První část práce je zaměřena na teorii marketingového plánování a charakteristiku daného trhu. V druhé části je pozornost věnována samotné firmě a jejímu popisu. V části praktické je pak cílem analýza jejího současného stavu a vytvoření návrhu marketingového plánu. The main subjekt of this bachelor thesis is to create a marketing plan proposal for Daniel’s Donuts, LTD and subsequent implementation of these marketing strategies in the management of the company. This company is engaged in both manufacturing and direct selling MiniDonut but also the distribution of necessary technology, materials and know-how for Czech and Slovak markets. The first part focuses on the theory of marketing planning and the characteristics of the market. In the second part, attention is paid to the company itself and its description. In the practical part is then to analyze its present state and a draft of the marketing plan.
Keywords
Marketing, marketingový plán, marketingový mix, SWOT analýza, marketingová strategie, Marketing, marketing plan, marketing mix, SWOT analysis, marketing strategyLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Ekonomika a procesní managementComposition of Committee
doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Milan Dvořák, CSc. (místopředseda) Ing. Lenka Černohorská, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen)Date of defence
2013-06-13Process of defence
Otázky oponenta BP: odpovězeno Otázka: Ing. Tomáš Heralecký, Nákladové zhodnocení, objasnění návrhu- navázaní spoluráce s rádiem Haná, vyčíslení očekávaného efektu BP na straně výnosu Odpovězno Otázka: doc. Ing. Milan Dvořák, CSc. Objasnění grafu výstavby nákupních center OdpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/21949Source
BĚČÁKOVÁ, H. Marketingový plán pro Daniel's Donuts, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.Collections
- 2013 [510]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...