• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2013
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2013
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh komunikačního mixu pivovaru Rychtář

Proposal of Communication Mix of the Brewery Rychtář

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.122Mb)
review_59674.html (5.681Kb)
Author
Netolická, Petra
Advisor
Navrátilová, Ludmila
Referee
Rosenberg, Jan
Grade
D
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace Pivovaru Rychtář, a.s., zhodnocení situace a následný návrh nového komunikačního mixu. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s danou problematikou. Analytická část je zaměřena na charakteristiku pivovaru, SWOT analýzu, současný komunikační mix pivovaru a je obohacena o výsledky dotazníkového průzkumu, jenž nastíní, jak je značka vnímána konzumenty alkoholických nápojů. V poslední části práce je navržen nový komunikační mix, jenž by měl vést k zlepšení současné situace.
 
The objective of this thesis is the analysis of marketing communication of Brewery Rychtář, a.s., evaluation of the situation, and suggestion for new communication mix. The theoretical part explains the basic terminology associated with the issue. The analytical part is focused on the characteristics of brewery, SWOT analysis and the current communication mix of brewery. The analytical part is enriched by the results of marketing research that shows how is the brand seen by consumers of alcoholic beverages. The new communication mix, which should lead to improving the current situation, is proposed in the last part of thesis.
 
Keywords
Komunikační mix, osobní prodej, reklama, podpora prodeje, přímý marketing, public relations, sponzoring., Communication mix, personal selling, advertising, sales promotion, direct marketing, public relations, sponzoring.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika a procesní management
Composition of Committee
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (předseda) Ing. Václav Mačát (místopředseda) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. (člen) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen)
Date of defence
2013-06-14
Process of defence
Otázka: doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA -Jaký objem RYCHTÁŘE se prodává v sudech a jaký v lahvích? Čím zdůvodnějete takto omezený rozpočet na uvedenou strategii? Jaké procento produkce jde do obchodu a jaké do restaruací? Kde budou použiti světelné vytrýny? Co z Vašich návrhů považujete za zásadně nové? ODPOVĚZENO Otázka: Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D. - Jak jste dospěla k počtu kusů madel a době, po kterou bude tato reklama v běhu? Jak víte, že webové stránky nejsou navštěvované - viděla jste nějakou analýzu, která by se tímto zabývala? ODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ Otázka: Ing. Kristína Estélyiová, Ph.D. - Zvažovala jste navržení lepší spolupráce s restauracemi? Komu jsou určeny internetové stránky? Má podnik prostředky aby si mohl dovolit marketingovou kampaň za tyto náklady? ODPOVĚZENO
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/23747
Source
NETOLICKÁ, P. Návrh komunikačního mixu pivovaru Rychtář [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Collections
  • 2013 [510]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV