• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2007
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2007
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh na zlepšení marketingové strategie fitness centra

Suggestions for Improvement of Marketing Strategy of Fitness Center

Thumbnail
View/Open
appendix-1.pdf (33.40Kb)
final-thesis.pdf (596.0Kb)
review_7040.html (1.447Kb)
Author
Rychlovský, Tomáš
Advisor
Mallya, Thaddeus
Referee
Krejčíř, Lukáš
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Hlavním cílem této práce je zjistit spokojenost návštěvníků se službami Fitness centra a navrhnout opatření vedoucí nejen ke zvýšení spokojenosti, ale i ke zvýšení návštěvnosti tohoto Fitness centra.
 
The main aim of this thesis is to find out the satisfaction of visitors with services of Fitness centre and to suggest some measures, which should bring not only growth of satisfaction to visitors, but also growth of their number.
 
Keywords
marketing, strategie, marketingový mix, zákazník, konkurence, reklama, podpora prodeje, marketingový výzkum, CRM (Customer Relationship Management), marketing, strategy, marketing mix, customer, competition, advertisement, support sale, marketing research, CRM (Customer Relationship Management)
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) Ing. Jindřich Sádlík, CSc. (člen) Ing. Thaddeus Mallya, Dr., MBA (člen) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Dana Martinovičová, Ph.D. (člen) (člen)
Date of defence
2007-06-14
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/25177
Source
RYCHLOVSKÝ, T. Návrh na zlepšení marketingové strategie fitness centra [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.
Collections
  • 2007 [202]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV