Návrh na zlepšení marketingové strategie fitness centra
Suggestions for Improvement of Marketing Strategy of Fitness Center
Author
Advisor
Mallya, ThaddeusReferee
Krejčíř, LukášGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Hlavním cílem této práce je zjistit spokojenost návštěvníků se službami Fitness centra a navrhnout opatření vedoucí nejen ke zvýšení spokojenosti, ale i ke zvýšení návštěvnosti tohoto Fitness centra. The main aim of this thesis is to find out the satisfaction of visitors with services of Fitness centre and to suggest some measures, which should bring not only growth of satisfaction to visitors, but also growth of their number.
Keywords
marketing, strategie, marketingový mix, zákazník, konkurence, reklama, podpora prodeje, marketingový výzkum, CRM (Customer Relationship Management), marketing, strategy, marketing mix, customer, competition, advertisement, support sale, marketing research, CRM (Customer Relationship Management)Language
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) Ing. Jindřich Sádlík, CSc. (člen) Ing. Thaddeus Mallya, Dr., MBA (člen) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Dana Martinovičová, Ph.D. (člen) (člen)Date of defence
2007-06-14Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/25177Source
RYCHLOVSKÝ, T. Návrh na zlepšení marketingové strategie fitness centra [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.Collections
- 2007 [202]