Podnikatelský plán rozvoje salonu MIA
Business Plan for Extending a MIA Beauty Parlour
Author
Advisor
Vaškovičová, JanaReferee
Chládek, JiříGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem této práce "Podnikatelský plán na rozšíření Salonu MIA" je sestavit podnikatelský plán na rozšíření skutečného podniku. První teoretická část vymezuje pojmy a charakteristiku, dělení a strukturu podnikatelských plánů. Druhá praktická část popisuje samotný Salon MIA a jeho celkové rozšíření o služby image studia. The aim of this thesis "Business Plan for Extending a MIA Beauty Parlour" is to assemble business plan for extension of real business. First theoretical part determines terms and characteristics, dividing and structure of business plans. The second practical part describes Salon MIA itself and further extension of the image studio services.
Keywords
Podnikatelský plán, SLEPT analýza, SWOT analýza, analýza trhu, marketingový plán, plán lidských zdrojů, finanční plán, Business plan, SLEPT analysis, SWOT analysis, market analysis, marketing plan, people plan, finance planLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Daňové poradenstvíComposition of Committee
doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (předseda) Ing. František Bednář (místopředseda) Ing. Jiří Klíma (člen) Mgr. Ing. Ondřej Malý (člen) Ing. Martin Pernica, Ph.D. (člen)Date of defence
2011-06-22Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/2536Source
MRÁČKOVÁ, I. Podnikatelský plán rozvoje salonu MIA [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.Collections
- 2011 [328]