Show simple item record

Measuring Customer Satisfaction and Loyalty

dc.contributor.advisorChalupský, Vladimírcs
dc.contributor.authorKurtin, Davidcs
dc.date.accessioned2018-10-21T19:38:25Z
dc.date.available2018-10-21T19:38:25Z
dc.date.created2007cs
dc.identifier.citationKURTIN, D. Měření zákaznické spokojenosti a loajality [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.cs
dc.identifier.other6879cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/25386
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou faktorů, které mají vliv na oblast spokojenosti zákazníků společnosti RM Servis, autorizovaného prodejce vozů Peugeot. Cílem práce bylo sestavit prakticky použitelný systém měření spokojenosti zákazníků, loajality a hodnoty pro zákazníka, který by umožňoval monitorování zákaznické spokojenosti a pomáhal k cílenému zlepšování v této oblasti. Práce obsahuje rovněž formulaci návrhů na zlepšení a vyčíslení přínosů z jejich realizace.cs
dc.description.abstractThis Master´s thesis deals with the analysis of the factors influencing the customer satisfaction of RM Servis, authorised Peugeot car dealer. The aim was to set up useful method of measuring customer satisfaction, loyalty, and customer value. This would enable the company to follow the current situation, and to focuse on improvements. I have also included the suggestions on how to improve the overall customer satisfaction, and a calculation of an impact of the implementation on the profitability.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectHodnota pro zákazníkacs
dc.subjectindex spokojenosti zákazníkacs
dc.subjectloajalita zákazníkacs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjectCustomer valueen
dc.subjectcustomer satisfaction indexen
dc.subjectcustomer loyaltyen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.titleMěření zákaznické spokojenosti a loajalitycs
dc.title.alternativeMeasuring Customer Satisfaction and Loyaltyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2007-06-12cs
dcterms.modified2007-09-12-11:01:09cs
thesis.disciplinePodnikové finance a obchodcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid6879en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.04.03 16:30:31en
sync.item.modts2019.04.03 14:55:06en
dc.contributor.refereeSchwarz, Erikcs
dc.description.markAcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record