Návrh využití moderních marketingových nástrojů v podniku
Proposal of using modern marketing tools in the company
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Buchta, VítGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu zaměřeného na zákazníka a srovnává ji s novými marketingovými poznatky. Teoretické poznatky jsou aplikovány na konkrétní českou firmu s uvedením návrhů na řešení případných nedostatků. The Master’s thesis deals with theoretical problems arising from the comparison between classic customers orientated marketing theory and new marketing strategy. Results from theoretical analysis are then applied on existing Czech firm with presentation of possible changes.
Keywords
Marketing, moderní marketing, internet, CRM, zákazník, marketingová strategie, Marketing, modern marketing, Internet, CRM, customer, marketing strategyLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
JUDr. Vladimír Sitta, MBA (předseda) prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (místopředseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (člen) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) Ing. František Motl (člen)Date of defence
2007-06-12Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/25399Source
DOSTÁLOVÁ, M. Návrh využití moderních marketingových nástrojů v podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.Collections
- 2007 [202]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, VladislavDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...