• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2007
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2007
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh marketingové strategie rozvoje služeb elektronického bankovnictví

Desing of marketing strategy of electronic banking service

Thumbnail
View/Open
appendix-1.rar (88.27Kb)
appendix-2.rar (138.5Kb)
final-thesis.pdf (1.987Mb)
review_6826.html (1.460Kb)
Author
Mičudová, Martina
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Židó, Ján
Grade
B
Alternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/25455
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/25455
http://hdl.handle.net/11012/25455
Metadata
Show full item record
Abstract
Cielom mojej diplomovej práce bola príprava návrhu marketingovej stratégie na rozvoj služieb elektronického bankovníctva v banke XY, a.s.. V analytickej časti práce sa zaoberám analýzami zákazníkov, tak aj konkurenciou a rovnako rozborom situácie na slovenskom bankovom trhu, jeho silnými stránkami i slabinami, príležitosťami a hrozbami. Jednotlivé produkty elektronického bankovníctva sú klasifikované podla pozície v Bostonskej matici. Závery získane z analytickej časti práce, sú podkladom k formulovaniu návrhov týkajúcich sa optimálneho marketingového mixu produktov elektronického bankovníctva.
 
The main subject of my Master´s thesis has been to set up a proposal of marketing strategy for the development of the electronic banking services in the bank XY, a.s.. Analytic part of my work deals with the analysis of both customers, and the competition. It also contains the characteristics of Slovak banking market, its strenghts, and weaknesses, opportunities, and threats. Relevant products are classified in the Boston Consulting Group Matrix. The conclusions from the analytic part served as a base for suggestions of optimal marketing mix for the products of electronic banking.
 
Keywords
Elektronické bankovníctvo, Marketing, Marketingová stratégia, Marketingový výskum, Electronic banking, Marketing, Marketing strategy, Marketing research
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) Ing. Jindřich Sádlík, CSc. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Thaddeus Mallya, Dr., MBA (člen) Ing. Michal Polák, Dr. (člen) (člen)
Date of defence
2007-06-13
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/25455
Source
MIČUDOVÁ, M. Návrh marketingové strategie rozvoje služeb elektronického bankovnictví [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.
Collections
  • 2007 [202]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV