• čeština
    • English
  • čeština 
    • čeština
    • English
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2007
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2007
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sponzoring jako prostředek efektivní komunikace

Sponsorship as a tool of effective communication

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
final-thesis.pdf (1.676Mb)
review_6832.html (1.435Kb)
Autor
Bábíková, Kristýna
Vedoucí práce
Šimberová, Iveta
Oponent
Pokorný, Karel
Klasifikace
A
Alternativní metriky PlumX
http://hdl.handle.net/11012/25469
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/25469
http://hdl.handle.net/11012/25469
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá sponzorskými aktivitami společnosti Škoda Auto, a.s., které jsou využívány jako jeden z prostředků marketingové komunikace. Hlavním pilířem záměru zefektivnění komunikace je návrh nové strategie využití nástroje sponzoringu, která jej integruje do komplexního komunikačního mixu a prostřednictvím multiplikačního efektu maximalizuje účinek komunikace při současné snaze o naplnění marketingových a komunikačních cílů společnosti.
 
This Master´s thesis deals with a sponsor activities of Škoda Auto, a.s., that are used as one of the marketing communication instrument. The main pillar of the intention to make the communication more effective is the proposal for a new strategy of using sponsoring as an instrument that integrates it into the complex communication mix and by means of multiplication maximizes communication effect while pursuing fulfilment of marketing and communication goals of the company.
 
Klíčová slova
Sponzoring, Škoda Auto, marketingová komunikace, komunikační mix, event marketing, efektivnost komunikace, image, povědomí o značce, strategie., Sponsorship, Škoda Auto, marketing communication, communication mix, event marketing, the effectiveness of communication, image, awareness of the mark, strategy.
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Podnikové finance a obchod
Složení komise
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) Ing. Jindřich Sádlík, CSc. (člen) Ing. Thaddeus Mallya, Dr., MBA (člen) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Dana Martinovičová, Ph.D. (člen) (člen)
Termín obhajoby
2007-06-14
Průběh obhajoby
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/25469
Zdrojový dokument
BÁBÍKOVÁ, K. Sponzoring jako prostředek efektivní komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.
Kolekce
  • 2007 [202]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV