Sponzoring jako prostředek efektivní komunikace
Sponsorship as a tool of effective communication

Autor
Vedoucí práce
Šimberová, IvetaOponent
Pokorný, KarelKlasifikace
AAlternativní metriky PlumX
http://hdl.handle.net/11012/25469Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/25469
http://hdl.handle.net/11012/25469
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá sponzorskými aktivitami společnosti Škoda Auto, a.s., které jsou využívány jako jeden z prostředků marketingové komunikace. Hlavním pilířem záměru zefektivnění komunikace je návrh nové strategie využití nástroje sponzoringu, která jej integruje do komplexního komunikačního mixu a prostřednictvím multiplikačního efektu maximalizuje účinek komunikace při současné snaze o naplnění marketingových a komunikačních cílů společnosti. This Master´s thesis deals with a sponsor activities of Škoda Auto, a.s., that are used as one of the marketing communication instrument. The main pillar of the intention to make the communication more effective is the proposal for a new strategy of using sponsoring as an instrument that integrates it into the complex communication mix and by means of multiplication maximizes communication effect while pursuing fulfilment of marketing and communication goals of the company.
Klíčová slova
Sponzoring, Škoda Auto, marketingová komunikace, komunikační mix, event marketing, efektivnost komunikace, image, povědomí o značce, strategie., Sponsorship, Škoda Auto, marketing communication, communication mix, event marketing, the effectiveness of communication, image, awareness of the mark, strategy.Jazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Podnikové finance a obchodSložení komise
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) Ing. Jindřich Sádlík, CSc. (člen) Ing. Thaddeus Mallya, Dr., MBA (člen) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Dana Martinovičová, Ph.D. (člen) (člen)Termín obhajoby
2007-06-14Průběh obhajoby
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/25469Zdrojový dokument
BÁBÍKOVÁ, K. Sponzoring jako prostředek efektivní komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.Kolekce
- 2007 [202]