• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2007
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2007
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sponzoring jako prostředek efektivní komunikace

Sponsorship as a tool of effective communication

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.676Mb)
review_6832.html (1.435Kb)
Author
Bábíková, Kristýna
Advisor
Šimberová, Iveta
Referee
Pokorný, Karel
Grade
A
Alternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/25469
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/25469
http://hdl.handle.net/11012/25469
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá sponzorskými aktivitami společnosti Škoda Auto, a.s., které jsou využívány jako jeden z prostředků marketingové komunikace. Hlavním pilířem záměru zefektivnění komunikace je návrh nové strategie využití nástroje sponzoringu, která jej integruje do komplexního komunikačního mixu a prostřednictvím multiplikačního efektu maximalizuje účinek komunikace při současné snaze o naplnění marketingových a komunikačních cílů společnosti.
 
This Master´s thesis deals with a sponsor activities of Škoda Auto, a.s., that are used as one of the marketing communication instrument. The main pillar of the intention to make the communication more effective is the proposal for a new strategy of using sponsoring as an instrument that integrates it into the complex communication mix and by means of multiplication maximizes communication effect while pursuing fulfilment of marketing and communication goals of the company.
 
Keywords
Sponzoring, Škoda Auto, marketingová komunikace, komunikační mix, event marketing, efektivnost komunikace, image, povědomí o značce, strategie., Sponsorship, Škoda Auto, marketing communication, communication mix, event marketing, the effectiveness of communication, image, awareness of the mark, strategy.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) Ing. Jindřich Sádlík, CSc. (člen) Ing. Thaddeus Mallya, Dr., MBA (člen) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Dana Martinovičová, Ph.D. (člen) (člen)
Date of defence
2007-06-14
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/25469
Source
BÁBÍKOVÁ, K. Sponzoring jako prostředek efektivní komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.
Collections
  • 2007 [202]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV