Show simple item record

Tubular Skid Holder of Skoda Fabia Super 2000 Rally Car

dc.contributor.advisorRamík, Pavelcs
dc.contributor.authorOndruch, Marekcs
dc.date.accessioned2019-04-04T03:02:58Z
dc.date.available2019-04-04T03:02:58Z
dc.date.created2013cs
dc.identifier.citationONDRUCH, M. Trubkový držák lyžiny rally vozu Škoda Fabia Super 2000 [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2013.cs
dc.identifier.other65282cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/25524
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem trubkového držáku ližiny na rally vůz Škoda Fabia Super 2000. Ke zhodnocení stávající varianty a navazujících navrhovaných konstrukčních variant je využito MKP programu. Na základě zjištěných výsledků byla vybrána nejvhodnější varianta, která zároveň splňuje požadovanou tuhost a snížení hmotnosti.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis “Tubular Skid Holder of Skoda Fabia Super 2000 Rally Car” is aimed to engineering design of tubular skid holder of rally car Skoda Fabia Super 2000. There is used FEM software for analysis s evaluation of current variant and following variants of engineering design. The most relevant final variant design, which is consistent with asked stiffness and reduction of weight, was chosen based on findings.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectLižinacs
dc.subjectŠkoda Fabia Super 2000cs
dc.subjectochranné prvkycs
dc.subjectrallyecs
dc.subjecttuhostcs
dc.subjecttrubkový držákcs
dc.subjectSump guarden
dc.subjectŠkoda Fabia Super 2000en
dc.subjectprotective elementsen
dc.subjectrallyen
dc.subjectstiffnessen
dc.subjecttubular holderen
dc.titleTrubkový držák lyžiny rally vozu Škoda Fabia Super 2000cs
dc.title.alternativeTubular Skid Holder of Skoda Fabia Super 2000 Rally Caren
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2013-06-13cs
dcterms.modified2013-06-25-07:46:19cs
thesis.disciplineAutomobilní a dopravní inženýrstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrstvícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid65282en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 06:15:38en
sync.item.modts2020.03.31 03:48:38en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeŽlebek, Jindřichcs
dc.description.markEcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. Miroslav Havlíček, CSc. (předseda) doc. Ing. Pavel Novotný, Ph.D. (místopředseda) prof. Ing. Jiří Stodola, DrSc. (člen) Ing. Rudolf Franz (člen) doc. Ing. Miroslav Škopán, CSc. (člen)cs
but.defenceDiplomant seznámil v prezentaci zkušební komisi s postupem a výsledky řešení své závěrečné práce, následovně zodpověděl na otázky oponenta, v rámci rozpravy k diplomové práci pak odpovídal na následující dotazy zkušební komise: 1. Cílem bylo srovnání navržených variant nebo i výběr konkrétního řešení? 2. Může dojít k strukturnímu poškození rámu, přestože deformace vypočítaná v simulacích nepřekročí kritické hodnoty? 3. Jaké je předpokládané zrychlení zatěžovaného rámu? 4. Vysvětlete vztah, pomocí kterého bylo určeno zatížení. 5. Od jakých frekvencí by byl rám buzený při uvažování jeho kmitání.cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojní inženýrstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record