• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2013
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2013
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza výkonnosti call centra pomocí statistických metod

Analysis of Call Center Performance Using Statistical Methods

Thumbnail
View/Open
appendix-1.zip (140.2Kb)
final-thesis.pdf (2.761Mb)
review_65652.html (6.062Kb)
Author
Přikrylová, Veronika
Advisor
Doubravský, Karel
Referee
Novotná, Veronika
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práca sa zaoberá analýzou kľúčových oblastí výkonnosti call centra, ktoré kontaktuje dlţných klientov nebankovej spoločnosti, ktorá poskytuje pôţičky. Pomocou širokého spektra štatistických metód autorka analyzuje samotný vymáhací proces a následne navrhuje opatrenia, ktoré by mali viesť k jeho zefektívneniu a teda k celkovo lepšej výkonnosti celého call centra.
 
The master’s thesis analyzes the key performance areas of the call centre, which contact debtors of nonbank company, which provides loans. An author analyze a collection process with a wide range of statistical methods and then propose actions, which would lead to do this process more effective, which overall will lead to a better performance of whole call centre.
 
Keywords
vymáhací proces, dovolateľnosť call centra, počet spojených hovorov, počet prísľubov platieb, počet skutočne uhradených platieb, testy štatistických hypotéz, zhluková analýza, regulačné diagramy, collection process, connect rate of call centre, number of connected calls, number of promises to pay, number of really paid promises, tests of statistical hypothesis, cluster analysis, control charts
Language
slovenština (Slovak)
Study brunch
Informační management
Composition of Committee
doc. PaedDr. Dalibor Martíšek, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Petr Sodomka, Ph.D., MBA (místopředseda) Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. (člen)
Date of defence
2013-06-07
Process of defence
Otázky vedoucího práce - Odpovězeno Otázky oponenta práce - Odpovězeno doc. Ing. Petr Sodomka, Ph.D., MBA - Praktická využitelnost navrhovaného řešení - Odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/25833
Source
PŘIKRYLOVÁ, V. Analýza výkonnosti call centra pomocí statistických metod [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Collections
  • 2013 [415]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV