Show simple item record

Diesel Particulate Filters and Various Types of their Regeneration

dc.contributor.advisorDundálek, Radimcs
dc.contributor.authorStareček, Jakubcs
dc.date.accessioned2019-05-17T12:20:11Z
dc.date.available2019-05-17T12:20:11Z
dc.date.created2013cs
dc.identifier.citationSTAREČEK, J. Filtry pevných částic a způsoby jejich regenerace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2013.cs
dc.identifier.other64222cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/26344
dc.description.abstractTato práce pojednává o vzniku pevných částic a jejich regulací ve výfukových plynech. Je zde vysvětlen princip filtrů pevných částic, charakteristika jednotlivých typů, rešerše výrobců a v závěru je krátké zamyšlení nad budoucností filtrů pevných částic u benzínových motorů.cs
dc.description.abstractThis work deals about creation particulate matter and their reduction in exhaust gasses. The work explains principle of forming particulate matter, characteristics of individual types, overview of filter producers and thoughts about particle filters in gasoline engines at the end.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectFiltr pevných částiccs
dc.subjectDPFcs
dc.subjectFAPcs
dc.subjectemise.cs
dc.subjectEmissionen
dc.subjectparticulate matteren
dc.subjectparticulate trapen
dc.subjectDPFen
dc.subjectFAP.en
dc.titleFiltry pevných částic a způsoby jejich regeneracecs
dc.title.alternativeDiesel Particulate Filters and Various Types of their Regenerationen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2013-06-10cs
dcterms.modified2013-06-24-12:15:38cs
thesis.disciplineStrojní inženýrstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrstvícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid64222en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.12 23:03:49en
sync.item.modts2021.11.12 22:48:18en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeJanoušek, Michalcs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (předseda) doc. Ing. Miroslav Havlíček, CSc. (místopředseda) Ing. Ondřej Blaťák, Ph.D. (člen) Ing. Radim Dundálek, Ph.D. (člen) Ing. Karel Štěpánek (člen)cs
but.defenceBakalář seznámil komisi s bakalářskou prací, zodpověděl otázky oponenta a následující otázky zkušební komise: 1. Proč má zážehový motor vyšší teplotu spalin oproti motoru vznětovému a za jakých podmínek? 2. Co je katalytický povlak?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojírenstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record