Show simple item record

Pedestrian Protection Systems in Car Collisions

dc.contributor.advisorRaffai, Petercs
dc.contributor.authorRupčík, Jancs
dc.date.accessioned2018-10-21T21:10:39Z
dc.date.available2018-10-21T21:10:39Z
dc.date.created2013cs
dc.identifier.citationRUPČÍK, J. Systémy pro ochranu chodců při srážce s vozidlem [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2013.cs
dc.identifier.other63807cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/26430
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá ochranou chodců při střetu s vozidlem. V první části je popsána historii bezpečnosti automobilů. Další část je zaměřena na hodnocení bezpečnosti vozidel. Následující kapitoly jsou věnovány pasivní bezpečnosti vozidel a aktivním systémům zabraňujícím střet vozidla s chodcem. V poslední části je popsáno objektivní zkoumání efektivity systémů.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the protection of pedestriáns in a collision with a vehicle. The first section describes the history of vehicle safety. The next section is focused on the evaluation safety of vehicles. The following sections are devoted to passive safety of vehicles and aktive systems prevent the vehicle strikes a pedestrian. The last section describes the objectively examina the effectiveness of systems.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectAktivní kapotacs
dc.subjectautomatické nouzové brzdné systémycs
dc.subjectEuro NCAPcs
dc.subjectexterní airbagcs
dc.subjectnoční viděnícs
dc.subjectpasivní bezpečnostcs
dc.subjectActive hooden
dc.subjectautonomous emergency braking systemsen
dc.subjectEuro NCAPen
dc.subjectexternal airbagen
dc.subjectnight visionen
dc.subjectpasive safetyen
dc.titleSystémy pro ochranu chodců při srážce s vozidlemcs
dc.title.alternativePedestrian Protection Systems in Car Collisionsen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2013-06-10cs
dcterms.modified2013-06-24-12:15:36cs
thesis.disciplineStrojní inženýrstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrstvícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid63807en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 22:19:45en
sync.item.modts2020.03.31 17:05:33en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeMaršálek, Ondřejcs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (předseda) doc. Ing. Miroslav Havlíček, CSc. (místopředseda) Ing. Ondřej Blaťák, Ph.D. (člen) Ing. Radim Dundálek, Ph.D. (člen) Ing. Karel Štěpánek (člen)cs
but.defenceBakalář seznámil komisi s bakalářskou prací, zodpověděl otázky oponenta a následující otázky zkušební komise: 1. Na základě jaké veličiny je vyhodnocován test Euro NCAP pro ochranu chodců? 2. Jaký je materiál impaktoru používaného pro testy Euro NCAP?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojírenstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record