Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Analysis of Customer Satisfaction and Suggested Measures for its Improvement
Author
Advisor
Schüller, DavidReferee
Sobotková, EliškaGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků Rekreačního areálu REVIKA. Práce vychází z teoretických poznatků týkajících se zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a marketingového výzkumu, který představuje stěžejní část této práce. V praktické části je firma nejprve popsána a analyzována, dále jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky průzkumu spokojenosti zákazníků na základě dotazníkového šetření. V závěru jsou pak navrženy opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků dané společnosti. This bachelor's thesis deals with an analysis of customer satisfaction at the recreational area REVIKA. The work is based on theoretical findings oriented on customers, methods of measuring customer satisfaction, and marketing research which represents the mainstay of the work. The company is described and analyzed in the practical part. Furthermore, the results are processed and evaluated on the basis of a questionnaire survey. Consequently, some measures are suggested for improving customer satisfaction at the company.
Keywords
Marketingový výzkum, dotazník, spokojenost zákazníků, analýza marketingového prostředí, Marketing research, questionnaire, customer satisfaction, analysis of the marketing environmentLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) doc. PhDr. Martina Rašticová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Breinek, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)Date of defence
2013-06-10Process of defence
Otázky oponenta práce - zodpovězeno doc. PhDr. Martina Rašticová, Ph.D. Otázka: Časový harmonogram zpracování webových stránek, projednání návrhů s managementem firmy - zodpovězeno prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. Otázka: Tvorba www stránek - zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/26431Source
KADLČKOVÁ, M. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.Collections
- 2013 [415]