• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2013
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2013
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně

Analysis of Customer Satisfaction and Suggested Measures for its Improvement

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (6.101Mb)
review_63800.html (7.958Kb)
Author
Kadlčková, Michaela
Advisor
Schüller, David
Referee
Sobotková, Eliška
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků Rekreačního areálu REVIKA. Práce vychází z teoretických poznatků týkajících se zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a marketingového výzkumu, který představuje stěžejní část této práce. V praktické části je firma nejprve popsána a analyzována, dále jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky průzkumu spokojenosti zákazníků na základě dotazníkového šetření. V závěru jsou pak navrženy opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků dané společnosti.
 
This bachelor's thesis deals with an analysis of customer satisfaction at the recreational area REVIKA. The work is based on theoretical findings oriented on customers, methods of measuring customer satisfaction, and marketing research which represents the mainstay of the work. The company is described and analyzed in the practical part. Furthermore, the results are processed and evaluated on the basis of a questionnaire survey. Consequently, some measures are suggested for improving customer satisfaction at the company.
 
Keywords
Marketingový výzkum, dotazník, spokojenost zákazníků, analýza marketingového prostředí, Marketing research, questionnaire, customer satisfaction, analysis of the marketing environment
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) doc. PhDr. Martina Rašticová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Breinek, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)
Date of defence
2013-06-10
Process of defence
Otázky oponenta práce - zodpovězeno doc. PhDr. Martina Rašticová, Ph.D. Otázka: Časový harmonogram zpracování webových stránek, projednání návrhů s managementem firmy - zodpovězeno prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. Otázka: Tvorba www stránek - zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/26431
Source
KADLČKOVÁ, M. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Collections
  • 2013 [415]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV