Show simple item record

Mechanical Design of Semi-Trailing Arm Suspension

dc.contributor.advisorHejtmánek, Petrcs
dc.contributor.authorVondrák, Zdeněkcs
dc.date.accessioned2019-04-03T22:04:44Z
dc.date.available2019-04-03T22:04:44Z
dc.date.created2013cs
dc.identifier.citationVONDRÁK, Z. Konstrukční návrh úhlové kyvadlové nápravy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2013.cs
dc.identifier.other63866cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/26562
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá kyvadlovou úhlovou nápravou na závodním vozidle Škoda 130RS pro skupinu V. Na nápravě je provedena kinematická analýza, analýza napjatostí jednotlivých dílů a konstrukční návrh nápravy na základě analýz. Konstrukční návrhy nápravy a úchytů jsou řešeny s ohledem na jednoduchost výroby, snížení hmotnosti a snížení maximálních redukovaných napětí. Nastavení geometrie nápravy (sbíhavost a odklon kola) je realizováno změnou polohy úchytů na karoserii.cs
dc.description.abstractThis thesis is concerned with Semi-trailing arm suspension on racing car Škoda 130RS of group V. Kinematic analysis of suspension has been performed as well as stress analysis of single parts. On basis of these analysis, suspension design has been created. Design of suspension and fixtures are solved with regard to simplicity of manufacture, reduction of weight and reduction of maximal stresses. Adjustment of geometry of suspension (toe and camber) is realised by changing the position of fixtures on the body.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectKyvadlová úhlová nápravacs
dc.subjectodklon kolacs
dc.subjectsbíhavostcs
dc.subjectSemi-Trailing Arm Suspensionen
dc.subjectwheel camberen
dc.subjecttoe-inen
dc.titleKonstrukční návrh úhlové kyvadlové nápravycs
dc.title.alternativeMechanical Design of Semi-Trailing Arm Suspensionen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2013-06-13cs
dcterms.modified2013-06-25-07:46:21cs
thesis.disciplineAutomobilní a dopravní inženýrstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrstvícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid63866en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.04.01 00:01:06en
sync.item.modts2020.03.31 18:06:19en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeBlaťák, Ondřejcs
dc.description.markCcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. František Bauer, CSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (místopředseda) Ing. Radim Dundálek, Ph.D. (člen) Ing. Karel Štěpánek (člen) doc. Ing. Jiří Malášek, Ph.D. (člen)cs
but.defenceWöhlerova křivka Geometrie tuhé nápravy Princip a funkce samosvorného diferenciálucs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojní inženýrstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record