• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2013
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2013
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Nástroje komunikačního mixu pro podniky zabývající se vlasovou kosmetikou

The Instruments of Company Communication Mix for Hair Cosmetics

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (7.144Mb)
review_63748.html (5.015Kb)
Author
Mikulová, Monika
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Paulišová, Anna
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato práce se zabývá jednotlivými nástroji komunikačního mixu, které se v praxi vyskytují a využívají. První část přibližuje průběh komunikace a rozebírá jednotlivé druhy komunikačního mixu. Poukazuje i na nově se objevující trendy na trhu. Druhá část se zaměřuje na zákazníka a jeho postoj k reklamě a propagaci.
 
The bachelor's thesis deals with the components of communication mix which are used in practice. The first part contains the communication process and explains particular types of communication mix. It also points out the latest market trends. The second part focuses on costumers and their attitudes to advertising and promotion.
 
Keywords
Komunikační mix, marketingová komunikace, propagace, nástroje komunikačního mixu, zákazník, reklama, Communication mix, Marketing communication, propagation, instrumentals of communication mix, customer, advertisement
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Daňové poradenství
Composition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) JUDr. Hana Vejvodová (místopředseda) Ing. Lenka Černohorská, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Klíma (člen) Ing. Lenka Prášková (člen)
Date of defence
2013-06-18
Process of defence
otázky oponenta: odpovězeno prof. Jurová: Jaké budou finanční přínosy Vašich návrhů, resp. náklady Vašich návrhů - odpovězeno Ing. Prášková: Uváděla jste, že na reklamu by měl přispívat výrobce. Mám to chápat jako podporu prodejce, který by to měl ve skutečnosti hradit? - odpovězeno JUDr. Vejvodová: Jak chcete rozdávat vzorky prostřednictvím internetu? Vrátí se investice do rozdávaných vzorku v přínosech? Proč byla vybrána cílová skupina ve věku 20-30 let? Je to zadání od prodejce? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/26722
Source
MIKULOVÁ, M. Nástroje komunikačního mixu pro podniky zabývající se vlasovou kosmetikou [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Collections
  • 2013 [510]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV