Nástroje komunikačního mixu pro podniky zabývající se vlasovou kosmetikou
The Instruments of Company Communication Mix for Hair Cosmetics
Author
Advisor
Kaňovská, LucieReferee
Paulišová, AnnaGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce se zabývá jednotlivými nástroji komunikačního mixu, které se v praxi vyskytují a využívají. První část přibližuje průběh komunikace a rozebírá jednotlivé druhy komunikačního mixu. Poukazuje i na nově se objevující trendy na trhu. Druhá část se zaměřuje na zákazníka a jeho postoj k reklamě a propagaci. The bachelor's thesis deals with the components of communication mix which are used in practice. The first part contains the communication process and explains particular types of communication mix. It also points out the latest market trends. The second part focuses on costumers and their attitudes to advertising and promotion.
Keywords
Komunikační mix, marketingová komunikace, propagace, nástroje komunikačního mixu, zákazník, reklama, Communication mix, Marketing communication, propagation, instrumentals of communication mix, customer, advertisementLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Daňové poradenstvíComposition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) JUDr. Hana Vejvodová (místopředseda) Ing. Lenka Černohorská, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Klíma (člen) Ing. Lenka Prášková (člen)Date of defence
2013-06-18Process of defence
otázky oponenta: odpovězeno prof. Jurová: Jaké budou finanční přínosy Vašich návrhů, resp. náklady Vašich návrhů - odpovězeno Ing. Prášková: Uváděla jste, že na reklamu by měl přispívat výrobce. Mám to chápat jako podporu prodejce, který by to měl ve skutečnosti hradit? - odpovězeno JUDr. Vejvodová: Jak chcete rozdávat vzorky prostřednictvím internetu? Vrátí se investice do rozdávaných vzorku v přínosech? Proč byla vybrána cílová skupina ve věku 20-30 let? Je to zadání od prodejce? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/26722Source
MIKULOVÁ, M. Nástroje komunikačního mixu pro podniky zabývající se vlasovou kosmetikou [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.Collections
- 2013 [510]