• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uplatnění marketingu v řízení sportovního klubu

Marketing Utilization in Management of a Sport Club

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.734Mb)
review_66795.html (7.526Kb)
Author
Janošík, Viktor
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Skoumal,, Jiří
Grade
C
Alternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/26744
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/26744
http://hdl.handle.net/11012/26744
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového řízení vybraného golfového klubu – občanského sdružení. Jedná se o analýzu současného stavu využití marketingu v řízení golfového klubu a nalezení vhodných způsobů nápravných řešení v dané oblasti, která povedou k naplnění poslání klubu a zajistí rozvoj a fungování golfového klubu. Diplomová práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. V první části jsou vymezeny cíle a metody práce. V druhé části se zmiňuji o teoretických poznatcích, které jsou základem pro další části práce. V třetí části se následně zaměřuji na analýzu sdružení a jeho okolí. V poslední části jsou uvedeny konkrétní návrhy marketingových činností klubu vedoucí k dosažení stanovených cílů.
 
This master´s thesis is focused on marketing management of a selected Golf Club - civic association. The main subject matter is an analysis of current marketing utilization in management of the Golf Club and to find appropriate ways of corrective solving in this field, which will lead to attain the role of the club and ensure development and operation of the Golf Club. The thesis is divided into four main parts. The first part defines the goals and methods of the work. The second part is focused on theoretical foundations, which are the basis for the next section. The third part focuses on analysis of the association and its surroundings. The last part contains the specific proposals of marketing activities of the Golf Club for achieving the set objectives.
 
Keywords
marketingové řízení, marketingová strategie, marketingový mix, komunikační mix, nezisková organizace, marketing management, marketing strategy, marketing mix, communication mix, non-profit organization
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen)
Date of defence
2014-02-05
Process of defence
otázka vedoucího práce - odpovězeno otázka oponenta - odpovězeno Ing. Schüller - str. 133 tabulka návrhů - přehlednost - odpovězeno Ing. Zich - Jak vnímáte produkt organizace? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/26744
Source
JANOŠÍK, V. Uplatnění marketingu v řízení sportovního klubu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Collections
  • 2014 [433]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV