• čeština
    • English
  • čeština 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta strojního inženýrství
  • 2013
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta strojního inženýrství
  • 2013
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Počítačové hry s technologií Unreal Engine

Computer Games Using Unreal Engine Technology

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.483Mb)
review_66895.html (8.670Kb)
Author
Hamal, Jakub
Advisor
Roupec, Jan
Referee
Krček, Petr
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Obsahem této práce je seznámení a popis technologie Unreal Engine 3. Jedná se o technologii, která je využívána k vytváření her a aplikací pro různé platformy. Tato práce se zabývá tvorbou her pro PC. V první části práce jsou vysvětleny techniky, použité v Unreal Engine 3, v druhé je popsáno vývojové prostředí Unreal Development Kit a jak s ním pracovat. Poslední část se zabývá vytvořením ukázkové aplikace, ve které jsou předvedeny techniky popsané v prvních dvou kapitolách.
 
The content of this thesis is to present and describe Unreal Engine 3 technology. It is technology, which is used to creating games and applications for different platforms. This work deals with creating PC games. Techniques, use dun Unreal Engine 3 are subscribed in the first charter and Integrated Development Enviroment, known as Unreal Development Kit is subscribed in the second charter. The last charter deals with creating sample application, in which are demonstrated techniques and methods, subscribed in the first and second chapters.
 
Keywords
UE3, Unreal, engine, UDK, prostředí, editor, UE3, Unreal, engine, UDK, enviroment, editor
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Aplikovaná informatika a řízení
Composition of Committee
prof. Ing. Radim Farana, CSc. (předseda) prof. Ing. Miluše Vítečková, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Eva Kureková, CSc. (člen) doc. Ing. Radomil Matoušek, Ph.D. (člen) Ing. Petr Krček, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Marada, Ph.D. (člen) Ing. František Vdoleček, CSc. (člen)
Date of defence
2013-06-19
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/27050
Source
HAMAL, J. Počítačové hry s technologií Unreal Engine [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2013.
Collections
  • 2013 [534]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV