• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2013
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2013
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh projektu výstavby pobočky call centra

Proposal for Project Construction Branch of Call Center

Thumbnail
View/Open
appendix-1.zip (211.9Kb)
final-thesis.pdf (2.416Mb)
review_66816.html (5.054Kb)
Author
Čandas, Matouš
Advisor
Doskočil, Radek
Referee
Zajac, Tomáš
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce obsahuje návrh projektu využitím nástrojů a technik projektového managementu. V této bakalářské práci je zpracován projekt vybudování call centra podnikem Tomza, s.r.o. Tento projekt obsahuje zpracování časové analýzy projektu, Analýzu zdrojů projektu, Analýzu nákladů projektu, Analýzu rizik projektu. Ke každé sekci bakalářské práce jsem vypracoval vlastní návrhy řešení. Projekt vybudování call centra je kompletně zpracován v programu Microsoft Project a Microsoft Excel.
 
This bachelor´s thesis contain project processing using tools a technics of project management. In this bachelor´s thesis is elaborated project to build a call center by Tomza s.r.o. company. The project contains processing of time analysis of project, source analysis of project, cost analysis of project, risk analysis of project. I worked out my own proposal solutions for each section of bachelor´s thesis. Project of build a call center is completely made in Microsoft Project and Microsoft Excel.
 
Keywords
Projektový management, WBS, projekt, CPM, Project management, WBS, project, CPM
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Manažerská informatika
Composition of Committee
doc. RNDr. Jaromír Baštinec, CSc. (předseda) doc. RNDr. Bedřich Půža, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) Ing. Petr Dydowicz, Ph.D. (člen) Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc (člen)
Date of defence
2013-06-19
Process of defence
Otázky vedoucího práce – odpovězeno Otázky oponenta práce – odpovězeno Ing. Doskočil - Co by jste navrhoval ke snížení kritičnosti projektu? - odpovězeno Ing. Dydowicz - Jak jste určil pravděpodobnost nového rizika? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/27114
Source
ČANDAS, M. Návrh projektu výstavby pobočky call centra [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Collections
  • 2013 [510]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV