Návrh komunikačního mixu ve společnosti GD, s.r.o.
Proposal of Communication Plan in GD, s.r.o.
Author
Advisor
Milichovský, FrantišekReferee
Šmakalová, PetraGrade
EAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá sestavením komunikačního mixu společnosti GD, s. r. o. působící na trhu v oblasti zakázkové výroby sportovních dresů a vlajek. Obsahuje teoretickou část, kde jsou vysvětleny základní termíny marketingové komunikace, analytickou část, ve které je rozebrán současný stav komunikace společnosti a na závěr vlastní návrhy řešení. Bachelor thesis is deals with building a new communication mix of company GD, s. r. o. operating in the custom manufacturing of sport jerseys and flags market. Contains a theoretical part, where are explained basic marketing communication terms, analytical part, where is analyzed current situation of company's communication and in the end you can find my own suggestions.
Keywords
Komunikační mix, marketing, reklama, marketingový mix, propagace, podpora prodeje, marketingové prostředí, Communication mix, marketing, advertising, marketing mix, promotion, sales promotion, marketing environmentLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Ekonomika a procesní managementComposition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Milan Dvořák, CSc. (místopředseda) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)Date of defence
2013-06-14Process of defence
Otázka vedoucího práce - zodpovězeno Otázka oponenta práce - zodpovězeno prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA Otázka: Uveďte rozdíly mezi firmou a podnikem - částečně zodpovězeno Ing. Vladimír Karpeta Otázka: Vysvětlete kalkulace nákladů lidských zdrojů v práci - částečně zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/27241Source
HIRSCH, T. Návrh komunikačního mixu ve společnosti GD, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.Collections
- 2013 [510]