Show simple item record

Choice of Marketing Strategy of the Selected Fitness

dc.contributor.advisorHanušová, Helenacs
dc.contributor.authorKadlecová, Kristýnacs
dc.date.accessioned2019-05-17T11:30:23Z
dc.date.available2019-05-17T11:30:23Z
dc.date.created2013cs
dc.identifier.citationKADLECOVÁ, K. Výběr marketingové strategie vybraného fitcentra [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.cs
dc.identifier.other64659cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/27466
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje výběru marketingové strategie FITKA ABC. Práce je rozdělena do částí. První část uvádí teoretická východiska. V druhé části byla provedena analýza denních záznamů a vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo podkladem pro vytvoření SWOT analýzy a strategii budování značky. Na základě zjištěných údajů jsou následně prodávány návrhy řešení, které vychází z provedených analýz.cs
dc.description.abstractThe main topic of this bachelor´s thesis is about choosing the marketing strategy for FITKO ABC company. The thesis is divided into the parts. First part introduces the theoretical solutions. In the second part the daily records and evaluation of the survey, which was the basis for a SWOT analysis and brand building strategy, was done. Proposed solutions were based on the collected data and analysis.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingová strategiecs
dc.subjectmarketingová analýzacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectfitness centrumcs
dc.subjectMarketing strategyen
dc.subjectmarketing analysisen
dc.subjectsurveyen
dc.subjectfitness centeren
dc.titleVýběr marketingové strategie vybraného fitcentracs
dc.title.alternativeChoice of Marketing Strategy of the Selected Fitnessen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2013-06-13cs
dcterms.modified2013-06-24-11:28:29cs
thesis.disciplineManagement v tělesné kultuřecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid64659en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.06.20 09:51:43en
sync.item.modts2019.05.19 00:14:38en
dc.contributor.refereePernica,, Martincs
dc.description.markDcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record