Show simple item record

Proposal for Improving Communication and Customer Relationship Management in the Company Hydroma, spol. s r. o.

dc.contributor.advisorMráček, Pavelcs
dc.contributor.authorMandíková, Annacs
dc.date.accessioned2018-10-21T17:21:48Z
dc.date.available2023-06-18cs
dc.date.created2013cs
dc.identifier.citationMANDÍKOVÁ, A. Návrh na zlepšení komunikace a řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Hydroma, spol. s r. o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.cs
dc.identifier.other66278cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/27534
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na zlepšení komunikace a řízení vztahů se zákazníky společnosti Hydroma, spol. s r.o. V teoretické části autor klade důraz na pochopení významu CRM a popisuje marketingovou komunikaci. Praktická část se opírá o teoretická východiska. Nejprve se zaměřuje na společnost Hydroma, spol. s r. o. a analýzu současného stavu komunikace se zákazníky a řízení jejich vztahů. Závěr práce tvoří návrhy, které by měly vést ke zlepšení současné situace.cs
dc.description.abstractThe thesis is focused on improving communication and customer relationship management company Hydroma, spol. s r. o. In the theoretical part, the author emphasizes the importance of understanding and describing CRM marketing communications. The practical part is based on theoretical foundations. First, it focuses on the company Hydroma, spol. s r. o. and analysis of the current state of communication with customers and manage their relationships. The thesis concludes with suggestions that should lead to an improvement of the current situation.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsPřístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 10 roku/letcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectCRMcs
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkycs
dc.subjectkomunikace se zákazníkycs
dc.subjectimplementace CRMcs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectCRMen
dc.subjectcustomers relationship managementen
dc.subjectcommunication with customersen
dc.subjectimplementation of CRMen
dc.titleNávrh na zlepšení komunikace a řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Hydroma, spol. s r. o.cs
dc.title.alternativeProposal for Improving Communication and Customer Relationship Management in the Company Hydroma, spol. s r. o.en
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2013-06-18cs
dcterms.modified2013-06-27-07:58:50cs
thesis.disciplineDaňové poradenstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav financícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid66278en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.04.03 16:30:14en
sync.item.modts2019.04.03 06:49:46en
dc.contributor.refereeUherek, Michalcs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record