Show simple item record

The Proposal of Company Marketing Mix

dc.contributor.advisorKaňovská, Luciecs
dc.contributor.authorKaňa, Vojtěchcs
dc.date.accessioned2018-10-21T17:21:59Z
dc.date.available2018-10-21T17:21:59Z
dc.date.created2013cs
dc.identifier.citationKAŇA, V. Návrh marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.cs
dc.identifier.other66216cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/27583
dc.description.abstractHlavním cílem této bakalářská práce je rozbor marketingového mixu společnosti AUTOMARKET TRUCKS s.r.o. Celá práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část vymezuje základní teoretické pojmy z hlediska marketingu. Druhá část představuje samotné truck centrum, rozebírá jeho zákazníky a trhy, na kterých se pohybuje. Poslední část práce obsahuje navrhované změny marketingové strategie této společnosti.cs
dc.description.abstractThe main aim of this thesis is to analyze the marketing mix of company AUTOMARKET TRUCKS Ltd. The thesis is divided into three main parts. The first part defines the basic theoretical concepts in terms of marketing. The second part presents truck center itself, discusses its customers and the markets where the company operates. The last part contains the proposed changes in the marketing strategy of the company.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectcenacs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectmezinárodní marketing.cs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectproducten
dc.subjectpriceen
dc.subjectdistributionen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectinternational marketing.en
dc.titleNávrh marketingového mixu společnostics
dc.title.alternativeThe Proposal of Company Marketing Mixen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2013-06-18cs
dcterms.modified2013-06-27-07:58:47cs
thesis.disciplineDaňové poradenstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav financícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid66216en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 17:36:58en
sync.item.modts2020.03.31 13:16:57en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeSvobodová, Pavlacs
dc.description.markBcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. Jaroslav Sedláček, CSc. (předseda) Ing. František Bednář (místopředseda) JUDr. Lenka Hrstková Dubšeková (člen) Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. (člen) Ing. Libor Benátský (člen)cs
but.defenceOtázka vedoucího práce: Není kladena Otázka oponenta práce č. 1: Odpovězeno v plném rozsahu Otázka oponenta práce č. 2: Odpovězeno v plném rozsahu Ing. Bednář: Které změny byste provedl v marketingové strategii? Odpovězeno v plném rozsahu Ing. Estélyiová: Zvažoval jste konkrétní formy strategické spolupráce? Odpovězeno v plném rozsahucs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record