Show simple item record

Design of Communication Strategy of a Company

dc.contributor.advisorKaňovská, Luciecs
dc.contributor.authorRolínová, Lenkacs
dc.date.accessioned2019-04-03T21:44:22Z
dc.date.available2019-04-03T21:44:22Z
dc.date.created2013cs
dc.identifier.citationROLÍNOVÁ, L. Návrh komunikační strategie společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.cs
dc.identifier.other66219cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/27586
dc.description.abstractCílem mojí diplomové práce na téma „Návrh komunikační strategie společnosti“ je navržení komunikační strategie pro společnost Poex, a.s. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V první části jsou popsána teoretická východiska. Druhá část se zabývá analýzou současné situace firmy a jejího okolí. Třetí část je návrhová, kde jsou na základě teoretických poznatků a zpracovaných analýz, uvedeny návrhy na efektivní komunikační strategii a návrhy na odstranění slabých stránek firmy.cs
dc.description.abstractThe main taim of this thesis called „Design of communication strategy of a company“ is a suggestion of communication strategy for the company Poex, a.s. The thesis is divided into three main parts. The first part of the thesis contains a description of theoretical resources and fundamental knowledge. The sekond part of the thesis is focused on analysis of the current situation in of the company and its significant environment. The third part is a design which is based on theoretical findings and processed analyses. In the final part are presented proposals for an effective communication strategy and potential suggestions for improvement of the company weaknesses.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační strategiecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectMarketing communicationen
dc.subjectcommunication strategyen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectpromotionen
dc.titleNávrh komunikační strategie společnostics
dc.title.alternativeDesign of Communication Strategy of a Companyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2013-06-12cs
dcterms.modified2013-06-20-08:55:11cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid66219en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.04.01 03:17:18en
sync.item.modts2020.03.31 21:00:58en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeZrůstová, Veronikacs
dc.description.markCcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) Ing. Eva Rousová, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Romana Čižinská, Ph.D. (člen) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (člen) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen)cs
but.defenceotázky oponenta: odpovězeno ot.1) prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA Jaké jsou důvody pro výběr produktů pro navržení komunikační strategie? Odpovězeno ot.2) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. Odůvodnění vynaložených nákladů vzhledem k předpokládaným výnosům Odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record