Show simple item record

The Proposal of Company Communication Mix

dc.contributor.advisorKaňovská, Luciecs
dc.contributor.authorŠtěpánová, Markétacs
dc.date.accessioned2019-04-03T22:37:52Z
dc.date.available2019-04-03T22:37:52Z
dc.date.created2013cs
dc.identifier.citationŠTĚPÁNOVÁ, M. Návrh komunikačního mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.cs
dc.identifier.other66225cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/27593
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro společnost PKZ Keramika Poštorná, a. s. Cílem je vytvoření komunikačního plánu, který povede ke zviditelnění samotného podniku i jeho sortimentu. Obsahuje návrhy na doplnění komunikačního mixu formou reklamní kampaně, jež může být umístěna na billboardy, reklamní prospekty nebo použita v médiích.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the proposal of communication mix for the company PKZ Keramika Poštorná, a. s. The aim is to create a communication plan that will raise the profile of the company itself and its products. It contains proposals to enhance communication mix through advertising campaigns, which can be placed on billboards, advertising brochures or used in the media.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectzákazník.cs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectcustomer.en
dc.titleNávrh komunikačního mixu společnostics
dc.title.alternativeThe Proposal of Company Communication Mixen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2013-06-18cs
dcterms.modified2013-06-27-07:58:52cs
thesis.disciplineDaňové poradenstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav financícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid66225en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 21:41:08en
sync.item.modts2020.03.31 18:40:56en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeSotoniak, Tomášcs
dc.description.markBcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) JUDr. Hana Vejvodová (místopředseda) Ing. Lenka Černohorská, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Klíma (člen) Ing. Lenka Prášková (člen)cs
but.defenceotázky oponenta: odpovězeno Ing. Klíma: Má společnost zájem o komunikaci s koncovým zákazníkem? - odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record