Show simple item record

Marketing Research of the Customer Satisfaction of Retail Store Neptun Market

dc.contributor.advisorNovák, Petrcs
dc.contributor.authorŠperková, Ivanacs
dc.date.accessioned2018-10-21T19:37:37Z
dc.date.available2018-10-21T19:37:37Z
dc.date.created2013cs
dc.identifier.citationŠPERKOVÁ, I. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s maloobchodní prodejnou Neptun market [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.cs
dc.identifier.other66322cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/27819
dc.description.abstractCílem diplomové práce je na základě získaných teoretických poznatků a práce v terénu provést marketingové šetření, které přinese pohled na spokojenost zákazníků v dané maloobchodní prodejně. Výsledky dotazníkového šetření současně s provedenými analýzami prostředí podniku poskytnou nezbytné podklady pro vytvoření návrhů a doporučení vedoucích ke zvýšení spokojenosti zákazníků a tím i dosažení cíle diplomové práce.cs
dc.description.abstractThe objective of the thesis is on the basis of theoretical knowledge and fieldwork to conduct a marketing survey, which will evaluate customer satisfaction in the retail store. The results of the survey and analyses will provide necessary documents to develop proposals and recommendations leading to increased customer satisfaction and the objective of the thesis.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectZákazníkcs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjectloajalitacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazovánícs
dc.subjectmaloobchodní prodejna.cs
dc.subjectCustomeren
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectloyaltyen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectquestioningen
dc.subjectretail store.en
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti zákazníků s maloobchodní prodejnou Neptun marketcs
dc.title.alternativeMarketing Research of the Customer Satisfaction of Retail Store Neptun Marketen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2013-06-10cs
dcterms.modified2013-06-20-09:16:23cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid66322en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 12:22:59en
sync.item.modts2020.03.31 10:44:54en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeRůžičková, Soňacs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Jiří Michele (místopředseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky vedoucího práce: odpovězeno Otázky oponenta práce: odpovězeno Otázka: Ing. Jiří Michele Výchozí podmínky před zpracováním BP, firemní filozofie firemních řetezců, analýza velikosti nákupu prodejny Odpovězeno Otázka: Ing. tomáš Heralecký, Ph.D. Měsiční náklady energií podniku Odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record