Návrh marketingového mixu společnosti
The Marketing Mix Proposal in the Company
Author
Advisor
Novák, PetrReferee
Sýkorová, MiroslavaGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce řeší zlepšení marketingového mixu společnosti Templářské sklepy Čejkovice, družstvo na základě teoretických znalostí a provedené analýzy současného stavu. Výsledné návrhy vychází z obchodních cílů a strategie podniku. The bachelor thesis deals with improving the company's marketing mix Čejkovice Templar cellars, cooperatives, based on theoretical knowledge and analysis of the current state. The resulting design is based on the business objectives of business strategy.
Keywords
Marketing, marketingový mix, SLEPT, Porterův model, SWOT, marketingový výzkum, víno, nealko víno, vinotéka., Marketing, marketing mix, SLEPT, Porter, SWOT analysis, marketing research, wine, non-alcoholic wine, wine.Language
čeština (Czech)Study brunch
Daňové poradenstvíComposition of Committee
doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (předseda) JUDr. Lenka Hrstková Dubšeková (místopředseda) Ing. Pavel Svirák, Dr. (člen) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen) Ing. Martin Pernica, Ph.D. (člen)Date of defence
2013-06-18Process of defence
Otázky vedoucího bakalářské práce: Odpovězeno Otázky oponenta bakalářské práce: Odpovězeno Otázka: JUDr. Tomáš Soukup, BA. Kdy se sloučily uvedené dvě firmy? OdpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/27877Source
KŘIVÁNEK, A. Návrh marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.Collections
- 2013 [510]