• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2013
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2013
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh marketingového mixu společnosti

The Marketing Mix Proposal in the Company

Thumbnail
View/Open
appendix-1.pdf (119.3Kb)
final-thesis.pdf (2.697Mb)
review_66356.html (4.967Kb)
Author
Křivánek, Aleš
Advisor
Novák, Petr
Referee
Sýkorová, Miroslava
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce řeší zlepšení marketingového mixu společnosti Templářské sklepy Čejkovice, družstvo na základě teoretických znalostí a provedené analýzy současného stavu. Výsledné návrhy vychází z obchodních cílů a strategie podniku.
 
The bachelor thesis deals with improving the company's marketing mix Čejkovice Templar cellars, cooperatives, based on theoretical knowledge and analysis of the current state. The resulting design is based on the business objectives of business strategy.
 
Keywords
Marketing, marketingový mix, SLEPT, Porterův model, SWOT, marketingový výzkum, víno, nealko víno, vinotéka., Marketing, marketing mix, SLEPT, Porter, SWOT analysis, marketing research, wine, non-alcoholic wine, wine.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Daňové poradenství
Composition of Committee
doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (předseda) JUDr. Lenka Hrstková Dubšeková (místopředseda) Ing. Pavel Svirák, Dr. (člen) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen) Ing. Martin Pernica, Ph.D. (člen)
Date of defence
2013-06-18
Process of defence
Otázky vedoucího bakalářské práce: Odpovězeno Otázky oponenta bakalářské práce: Odpovězeno Otázka: JUDr. Tomáš Soukup, BA. Kdy se sloučily uvedené dvě firmy? Odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/27877
Source
KŘIVÁNEK, A. Návrh marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Collections
  • 2013 [510]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV