Návrh na změnu a rozšíření marketingových aktivit v realitní kanceláři
Proposal to Amend and Expand Marketing Activities in Real Estate
Author
Advisor
Zich, RobertReferee
Kuchařík, LukášGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Předložená diplomová práce se zabývá marketingovým mixem, který je v realitní kanceláři VL REALITY s.r.o. v současné době aplikován. Na základě teoretických východisek a komplexní analýzy vybrané společnosti jsou pak v praktické části navrženy změny a doporučení, které mají vést k budování brandu a ke zlepšení situace společnosti na trhu a k získání nových zákazníků. This thesis deals with the marketing mix, which is in a real estate agent VL REALITY s.r.o. currently applied. Based on the theoretical bases and a complex analysis of the selected company is the practical part of the proposed changes and recommendations which should lead to building a brand and improve the situation on the market and acquire new customers.
Keywords
Marketingová strategie, komunikační mix, reklama, brand, realitní kancelář, Marketing strategy, communications mix, advertising, brand, real estate agencyLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Realitní inženýrstvíComposition of Committee
prof. JUDr. Ivo Telec, CSc. (předseda) Ing. Lubomír Weigel, CSc. (místopředseda) Ing. Boris Biely (člen) Ing. Vítězslava Hlavinková, Ph.D. (člen) Ing. Petr Doležal (člen)Date of defence
2013-06-19Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/27893Source
JULINOVÁ, M. Návrh na změnu a rozšíření marketingových aktivit v realitní kanceláři [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2013.Collections
- 2013 [124]