Návrh efektivního systému personálního marketingu ve vybrané firmě
The Proposal of Effective System of Personal Marketing in Selected Company
Author
Advisor
Rašticová, MartinaReferee
Tomšů, PetrGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Obsah této diplomové práce se zaměřuje na poměrně novou součást marketingu – personální marketing, jeho analýzu a následnou aplikaci ve společnosti ABB Česká republika, s.r.o. Personální marketing do jisté míry propojuje kvantitativní a kvantitativní metody marketingu s činnostmi a cíli personálního managementu. Záměrem této práce je aplikaci personálního managementu do jednotlivých fází marketingového procesu za účelem vytvoření teoretického rámce metod a technik potřebných k průzkumu současných aktivit personálního marketingu, stanovení nedostatků a jejich následné řešení. Content of the thesis is focused on relatively new part of marketing – Human Resource Marketing and its analysis and implementation to the ABB Czech Republic, s.r.o. HR marketing intertwines quantitative and quantitative methods of marketing together with activities and objectives of personnel management. Challenge of the thesis is application of personnel management into marketing process which would provide theoretical framework of methods and techniques to analyze present situation and help to determine and solve a problem related to the corporate personnel marketing system.
Keywords
Marketing, personální marketing, personální management, marketingový proces, employer brand, Marketing, Human Resources Marketing, Human Resources Management, Marketing Process, Employer BrandLanguage
angličtina (English)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) doc. PhDr. Martina Rašticová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Breinek, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)Date of defence
2013-06-10Process of defence
Otázky vedoucího práce: - zodpovězeno Otázky oponenta práce: - zodpovězeno Ing. Pavel Breinek, Ph.D. Otázky: Formální náležitosti práce: zdroje použité pro zpracování práce, cíle práce - částečně zodpovězeno prof. Ing. Emil Svoboda, Csc. Otázka: Prokažte důležitost marketingu z obecného hlediska a jaké jsou požadavky zákazníka - zodpovězeno Ing. David Schuller, Ph.D. Otázka: Formální náležitosti ke zpracování zdrojů v práci - zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/27913Source
SNĚHOTA, K. Návrh efektivního systému personálního marketingu ve vybrané firmě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.Collections
- 2013 [415]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...