• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2013
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2013
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh efektivního systému personálního marketingu ve vybrané firmě

The Proposal of Effective System of Personal Marketing in Selected Company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.522Mb)
review_64894.html (6.265Kb)
Author
Sněhota, Karel
Advisor
Rašticová, Martina
Referee
Tomšů, Petr
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Obsah této diplomové práce se zaměřuje na poměrně novou součást marketingu – personální marketing, jeho analýzu a následnou aplikaci ve společnosti ABB Česká republika, s.r.o. Personální marketing do jisté míry propojuje kvantitativní a kvantitativní metody marketingu s činnostmi a cíli personálního managementu. Záměrem této práce je aplikaci personálního managementu do jednotlivých fází marketingového procesu za účelem vytvoření teoretického rámce metod a technik potřebných k průzkumu současných aktivit personálního marketingu, stanovení nedostatků a jejich následné řešení.
 
Content of the thesis is focused on relatively new part of marketing – Human Resource Marketing and its analysis and implementation to the ABB Czech Republic, s.r.o. HR marketing intertwines quantitative and quantitative methods of marketing together with activities and objectives of personnel management. Challenge of the thesis is application of personnel management into marketing process which would provide theoretical framework of methods and techniques to analyze present situation and help to determine and solve a problem related to the corporate personnel marketing system.
 
Keywords
Marketing, personální marketing, personální management, marketingový proces, employer brand, Marketing, Human Resources Marketing, Human Resources Management, Marketing Process, Employer Brand
Language
angličtina (English)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) doc. PhDr. Martina Rašticová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Breinek, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)
Date of defence
2013-06-10
Process of defence
Otázky vedoucího práce: - zodpovězeno Otázky oponenta práce: - zodpovězeno Ing. Pavel Breinek, Ph.D. Otázky: Formální náležitosti práce: zdroje použité pro zpracování práce, cíle práce - částečně zodpovězeno prof. Ing. Emil Svoboda, Csc. Otázka: Prokažte důležitost marketingu z obecného hlediska a jaké jsou požadavky zákazníka - zodpovězeno Ing. David Schuller, Ph.D. Otázka: Formální náležitosti ke zpracování zdrojů v práci - zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/27913
Source
SNĚHOTA, K. Návrh efektivního systému personálního marketingu ve vybrané firmě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Collections
  • 2013 [415]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci) 

    Tuč, David
    Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ...
  • Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o. 

    Bartáková, Kateřina
    Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ...
  • Elektronický obchod a jeho marketing 

    Musilová, Veronika
    Ve své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV