Show simple item record

Proposal od Activities Improving Competitiveness of Company

dc.contributor.advisorZich, Robertcs
dc.contributor.authorUhlířová, Janacs
dc.date.accessioned2019-04-03T21:44:23Z
dc.date.available2019-04-03T21:44:23Z
dc.date.created2013cs
dc.identifier.citationUHLÍŘOVÁ, J. Návrh opatření vedoucí ke zlepšení konkurenceschopnosti podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.cs
dc.identifier.other66448cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/27990
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhů opatření, která povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti. Objasňuje pojmy oblasti konkurenceschopnost a konkurenční výhoda. Zkoumá společnost Mironet.cz, jež se specializuje na prodej zařízení informačních technologií, a analyzuje okolí podniku. Na základě analýz navrhuje opatření vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti zvolené firmy.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis is focused on the creation of measures which lead to the competitiveness increase. It clarifies the terms in the competitiveness and competitive advantage field. It observes the Mironet.cz company, which is specialized in the sale of information technology devices, and it analyzes the company environment. On the basis of analyses, measures leading to competitiveness increase of the company observed are suggested.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectKonkurencecs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectkonkurenční výhodacs
dc.subjecthodnotový řetězeccs
dc.subjectCustomer Relationship Managementcs
dc.subjectCompetitionen
dc.subjectCompetitivenessen
dc.subjectCompetitive Advantageen
dc.subjectValue Chainen
dc.subjectCustomer Relationship Managementen
dc.titleNávrh opatření vedoucí ke zlepšení konkurenceschopnosti podnikucs
dc.title.alternativeProposal od Activities Improving Competitiveness of Companyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2013-06-05cs
dcterms.modified2013-06-17-09:41:23cs
thesis.disciplinePodnikové finance a obchodcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid66448en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 23:12:47en
sync.item.modts2020.03.31 19:13:54en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeKruntorádová, Markétacs
dc.description.markDcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) RNDr. Michal Beránek, Ph.D., MBA (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) Ing. Zuzana Němcová, Ph.D. (člen)cs
but.defenceDr. Beránek: Vypíchnout závěry z jednotlivých analýz. Jsou návrhy zaměřeny na zvyšování zisku, nebo ne? Doc. Chalupský: Jakým způsobem jsou stanoveny váhy silných a slabých stránek v rámci analýzy? Firma se pohybuje v jaké generické strategii? Otázky vedoucího a oponenta byly zodpovězeny.cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record