Elektronické formy marketingu
Web publishing and contents
Abstract
Předmětem bakalářské práce je definování a podrobný popis stávajících forem elektronického marketingu a analýza jejich účinnosti v souvislosti se záměry propagace. Bakalářská práce je zpracována bez stěžejní účasti konkrétního podniku, některé řešené problémy však byly konzultovány s podniky se specializací na tento obor, zejména pak se společností Actum s.r.o. V první části jsou zpracována teoretická východiska týkající se elektronického marketingu, segmentace uživatelů a analýzy účinnosti internetové reklamy. Ve druhé, praktické části, je uvedeno vlastní členění elektronického marketingu, analýza účinnosti jednotlivých forem v souvislosti s různými záměry propagace a predikce vývoje v blízké budoucnosti. The aim of the bachelor thesis is definition of present forms of electronic marketing and analysing their ability to be effective in relationship with different aims of propagation. The bachelor thesis is worked up without fundamental participation of specific company but some part were consulted with specialized companies especially Actum s.r.o. At first, I worked up theoretical part about electronic marketing, user segmentation and analysing effectivity of internet advertising. Secondly, I have divided electronic marketing into separate forms. Finally, I have made the analyse of effectiveness related to different aims of propagation and trend prediction of electronic marketing.
Keywords
Marketing, elektronický marketing, e-mail marketing, internetová reklama., Marketing, electronic marketing, e-mail marketing, internet advertising.Language
čeština (Czech)Study brunch
Manažerská informatikaComposition of Committee
doc. RNDr. Jozef Fecenko, CSc. (předseda) Ing. Jaromír Roštínský (místopředseda) doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (člen) Ing. Romana Nývltová, Ph.D. (člen) Ing. Vladimíra Kučerová, Ph.D. (člen) Ing. Petra Semorádová (člen)Date of defence
2007-06-21Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/28130Source
UČEŇ, M. Elektronické formy marketingu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.Collections
- 2007 [343]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...