Návrh změny technologie Call Centra
Proposal of Call Center Technology Changing
Author
Advisor
Ondrák, ViktorReferee
Svoboda, JanGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Úkolem této práce je seznámit čtenáře s problematikou telekomunikačních systémů ať už analogových či digitálních a především systémů založených na technologii VoIP ( Voice over Internet Protocol). Hlavním cílem bakalářské práce je pak návrh fungujícího systému Call Centra a hlasové sítě, který nahradí současný zastaralý TDM systém konkrétní společnosti. Objective of this work is to inform readers obout questions of telecommunication systems, whether analog or digital, and above all of the systems based on VoIP technology. Main intention of this bachelor work is then design of functional Call Center system and voice network, that would substitute present obsolete TDM system of concrete corporation.
Keywords
TDM systém, Call centrum, VoIP, TDM system, Call centre, VoIPLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Manažerská informatikaComposition of Committee
prof. Ing. Vladimír Smejkal, CSc. (předseda) doc. RNDr. Zdeněk Karpíšek, CSc. (místopředseda) Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (člen) Ing. Petr Sedlák (člen) Ing. Zuzana Němcová (člen)Date of defence
2007-06-22Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/28131Source
VAVRISOVÁ, L. Návrh změny technologie Call Centra [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.Collections
- 2007 [343]