Model e-marketingu pro firmu SSK Třinec, a.s.
The model of the e-marketing for the company SSK Třinec, a.s.
Author
Advisor
Dvořák, JiříReferee
Chrastina, JiříGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce je zaměřena na marketing, internet a zejména na spojení marketingu a internetu, tzv. elektronický marketing. V teoretické části je popsán marketing, formy elektronického marketingu a nejrozsáhlejší forma elektronického marketingu, což je webová prezentace. Praktická část je v prvé řadě věnována charakteristice společnosti S.S.K., a.s., dále analýze webové prezentace společnosti a návrhu nového webu společnosti. The paper focuses on marketing, Internet and, predominantly, the connection of marketing and Internet, the so-called electronic marketing. The theoretical part deals with the issues of marketing, forms of electronic marketing and the most widespread form of electronic marketing, i.e. web presentation. The practical part is predominantly devoted to the characteristics of S.S.K., a. s., and, in addition, to the analysis of the company’s web site and the design of the its new website.
Keywords
Marketing, marketingový mix, elektronický marketing, internet, web, www stránky., Marketing, Marketing Mix, Electronic Marketing, Internet, Web, Website.Language
čeština (Czech)Study brunch
Manažerská informatikaComposition of Committee
prof. Ing. Jiří Dvořák, Dr.Sc. (předseda) doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (místopředseda) RNDr. Zuzana chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Petr Mihola (člen) Ing. Roman Petrla (člen) Ing. Pavel Očenášek (člen)Date of defence
2007-06-22Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/28134Source
KLUSOVÁ, A. Model e-marketingu pro firmu SSK Třinec, a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.Collections
- 2007 [343]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...