• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2007
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2007
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Model e-marketingu pro firmu SSK Třinec, a.s.

The model of the e-marketing for the company SSK Třinec, a.s.

Thumbnail
View/Open
review_6622.html (1.429Kb)
final-thesis.pdf (332.4Kb)
Author
Klusová, Alena
Advisor
Dvořák, Jiří
Referee
Chrastina, Jiří
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato práce je zaměřena na marketing, internet a zejména na spojení marketingu a internetu, tzv. elektronický marketing. V teoretické části je popsán marketing, formy elektronického marketingu a nejrozsáhlejší forma elektronického marketingu, což je webová prezentace. Praktická část je v prvé řadě věnována charakteristice společnosti S.S.K., a.s., dále analýze webové prezentace společnosti a návrhu nového webu společnosti.
 
The paper focuses on marketing, Internet and, predominantly, the connection of marketing and Internet, the so-called electronic marketing. The theoretical part deals with the issues of marketing, forms of electronic marketing and the most widespread form of electronic marketing, i.e. web presentation. The practical part is predominantly devoted to the characteristics of S.S.K., a. s., and, in addition, to the analysis of the company’s web site and the design of the its new website.
 
Keywords
Marketing, marketingový mix, elektronický marketing, internet, web, www stránky., Marketing, Marketing Mix, Electronic Marketing, Internet, Web, Website.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Manažerská informatika
Composition of Committee
prof. Ing. Jiří Dvořák, Dr.Sc. (předseda) doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (místopředseda) RNDr. Zuzana chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Petr Mihola (člen) Ing. Roman Petrla (člen) Ing. Pavel Očenášek (člen)
Date of defence
2007-06-22
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/28134
Source
KLUSOVÁ, A. Model e-marketingu pro firmu SSK Třinec, a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.
Collections
  • 2007 [343]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci) 

    Tuč, David
    Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ...
  • Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o. 

    Bartáková, Kateřina
    Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ...
  • Elektronický obchod a jeho marketing 

    Musilová, Veronika
    Ve své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV