Show simple item record

Proposal of the Bussiness Plan for the Music Club Establishment

dc.contributor.advisorKučerová, Vladimíracs
dc.contributor.authorMiloševski, Jakubcs
dc.date.accessioned2019-05-17T11:29:18Z
dc.date.available2019-05-17T11:29:18Z
dc.date.created2009cs
dc.identifier.citationMILOŠEVSKI, J. Návrh podnikatelského záměru na založení hudebního podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.cs
dc.identifier.other23150cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/2870
dc.description.abstractTato bakalářská práce obsahuje poznatky nezbytné pro zpracování podnikatelského plánu na založení hudebního podniku, jeho stabilizaci na trhu a překonání případné existenční krize. Analyzuje problémy přímo související s touto tématikou a obsahuje návrhy řešení jednotlivých situací, které mohou nastat v krizových obdobích. Jedná se o návrhy zejména marketingových, organizačních a finančních plánů. Cílem je najít způsob, jak správně vést takový podnik na tak nepředvídatelném trhu, kde je životnost takovýchto podniků značně omezená.cs
dc.description.abstractThis bachelor´s thesis contains necessarily prerequisites for producing a business plan of establishment of the music club, stabilisation on the market and overcoming of eventually crisis. It analyse problems which are related with this theme and it contains suggestions of single situations, which can come in crisis intervals. This thesis includes especially suggestions of marketing, oragnizational and financial plans. The aim of this thesis is to find the way how to lead firm like this on such unpredictible market with limited persistance of such firms.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectPodnikatelský pláncs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectSLEPT analýzacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkulturní zařízení.cs
dc.subjectBusiness planen
dc.subjectSWOT analyseen
dc.subjectSLEPT analyseen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcultural facilities.en
dc.titleNávrh podnikatelského záměru na založení hudebního podnikucs
dc.title.alternativeProposal of the Bussiness Plan for the Music Club Establishmenten
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2009-06-16cs
dcterms.modified2009-06-19-08:51:04cs
thesis.disciplineDaňové poradenstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav financícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid23150en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.30 16:07:37en
sync.item.modts2020.03.30 15:48:03en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeTrčka, Radekcs
dc.description.markAcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) JUDr. Hana Vejvodová (místopředseda) Ing. Vladimíra Kučerová, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen) Ing. Lenka Prášková (člen)cs
but.defencecs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record