Nádražní hala
Station building
Abstract
Náplní diplomové práce je návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce nádražní haly, a to ve dvou variantách. Daný objekt je situován do intravilánu města Ústí nad Orlicí. Ocelovou konstrukci tvoří střední loď o rozměrech 30,0 x 30,0 m, a dvě vedlejší přisazené lodi o rozměrech 18,0 x18,0 m. Budova je ve střední lodi dvoupodlažní, výšky 12,4 m a přisazené lodi jsou jednopodlažní výšky 5,5 m. Nosný systém budovy tvoří příčné sloupové vazby, které jsou složeny z trubek. Příčné vazby jsou uloženy na vetknutých sloupech. Výpočet konstrukce je proveden pomocí programu Scia Engineer 2010 a ručním výpočtem. The main aim of this master´s thesis is design and Cheb load-carrying steel structure of railway station in two variatons. A given object is situated in Ústí nad Orlicí.The steel structure is created by central nave, his dimensions is 30,0 x 30,0 m, and two secondary naves and his dimensions is 18,0 x 18,0 m.The central nave is two-storey height 12,4 m and secondary nave is single-storey height 5,5 m. Carrying building systém is created croos-column links, which are composed pipes. Cross-links are saved on fixed columns. The calculation was done through the use of Scia Engineer 2008 program and by myself alone.
Keywords
nosná ocelová konstrukce, nádraží, příčná sloupová vazba, posouzení, zatížení, vnitřní síly, navrhování, posouzení, Load-carrying steel structure, railway station, croos-column link, check, load, internal forces, suggestion, adjudicationLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Konstrukce a dopravní stavbyComposition of Committee
Date of defence
2013-01-30Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/30066Source
DUŠKOVÁ, J. Nádražní hala [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2013.Collections
- 2013 [676]