Show simple item record

Analysis of Profit Loss for a Transport Organization as a Result of Repair Work After an Accident Involving Buses with a Carrying Capacity of over 30 Passengers

dc.contributor.advisorLibertín, Josefcs
dc.contributor.authorPitaš, Martincs
dc.date.accessioned2019-05-17T07:13:34Z
dc.date.available2019-05-17T07:13:34Z
dc.date.created2011cs
dc.identifier.citationPITAŠ, M. Analýza ztráty zisku dopravní organizace v důsledku opravy po nehodě u autobusů s obsaditelností nad 30 míst [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2011.cs
dc.identifier.other37191cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/3090
dc.description.abstractHlavním cílem diplomové práce je příprava ekonomických a technických podkladů pro analýzu ztráty zisku dopravní organizace v důsledku opravy po nehodě u autobusů s obsaditelnosti nad 30 míst. Celá práce je rozdělena na tři hlavní části. První část se zabývá technickými parametry autobusů SOR C 9,5, SOR C 10,5 a MAN Lion's Regio C, jejich výbavami a servisními úkony. V druhé části práce jsou zpracovány a vyhodnoceny dostupné ekonomické údaje jednotlivých autobusů. Poslední část práce je věnována tvorbě metodiky pro výpočet ušlého zisku autobusů po dopravní nehodě a to jak po jednotlivých modelech autobusů, tak i skupiny autobusů s obsaditelností nad 30 míst jako celku.cs
dc.description.abstractThe main aim of this master's thesis is preparation of economic and technical data for analysis of profit loss for a transport organization as a result of repair work after an accident involving buses with a carrying capacity of over 30 passengers. Master's thesis has three main parts. First part deals with technical data of buses SOR C 9,5, SOR C 10,5 a MAN Lion's Regio C, theirs equipment and service operation. Economic data about these buses are processed and evaluated in second part. Last part is devoted to the creation of methodology for calculation of profit loss of buses after an accident. It concerns about each model and category of buses with a carrying capacity of over 30 passengers as a whole.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectUšlý ziskcs
dc.subjectautobusycs
dc.subjectopravycs
dc.subjectdopravní nehodycs
dc.subjectMANcs
dc.subjectSORcs
dc.subjectdoby opravcs
dc.subjectpojištěnícs
dc.subjectdopravní organizacecs
dc.subjectHLVcs
dc.subjectLoss of profiten
dc.subjectbusesen
dc.subjectrepairsen
dc.subjecttraffic accidentsen
dc.subjectMANen
dc.subjectSORen
dc.subjecttimes to repairen
dc.subjectinsuranceen
dc.subjecttransport organizationsen
dc.subjectHLVen
dc.titleAnalýza ztráty zisku dopravní organizace v důsledku opravy po nehodě u autobusů s obsaditelností nad 30 místcs
dc.title.alternativeAnalysis of Profit Loss for a Transport Organization as a Result of Repair Work After an Accident Involving Buses with a Carrying Capacity of over 30 Passengersen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2011-06-20cs
dcterms.modified2011-08-05-10:45:05cs
thesis.disciplineExpertní inženýrství v dopravěcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. Ústav soudního inženýrstvícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid37191en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.06.21 10:45:51en
sync.item.modts2019.05.19 08:49:12en
dc.contributor.refereePatzelt, Robertcs
dc.description.markAcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record