Show simple item record

Marketing Plan Proposal for Wellness Center

dc.contributor.advisorChlebovský, Vítcs
dc.contributor.authorHlavenková, Milušecs
dc.date.accessioned2019-04-03T22:35:47Z
dc.date.available2019-04-03T22:35:47Z
dc.date.created2014cs
dc.identifier.citationHLAVENKOVÁ, M. Návrh marketingového plánu wellness centra [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.cs
dc.identifier.other73365cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/32119
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou podniku a návrhy vhodné pro posílení konkurenceschopnosti a dalšího růstu společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. První část se věnuje teoretickým poznatkům z oblasti marketingu. Část druhou tvoří analýza současného stavu společnosti. Na jejím základě jsou předloženy návrhy a opatření, které jsou cílem této práce, jež povedou ke zlepšení postavení společnosti na jihomoravském trhu.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the marketing analysis of the company and appropriate proposals for strengthening the competitiveness and future growth of the company. The thesis is divided into three parts. The first part deals with theoretical knowledge in the field of marketing. The second part is an analysis of the current state of society. Based on the analysis, proposals and measures that are the target of this work, which will improve the company's position on the South Moravian market.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectAnalýzacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectrelaxacecs
dc.subjectwellnesscs
dc.subjectAnalysisen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectrelaxationen
dc.subjectwellnessen
dc.titleNávrh marketingového plánu wellness centracs
dc.title.alternativeMarketing Plan Proposal for Wellness Centeren
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2014-06-25cs
dcterms.modified2014-06-30-08:10:58cs
thesis.disciplineEkonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid73365en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 21:41:42en
sync.item.modts2020.03.31 19:34:40en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeKarasová, Barboracs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (předseda) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (místopředseda) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Zemánková, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázka vedoucího - odpovězeno Otázka oponenta - odpovězeno Ing. Groligová: Jaký bude rozhodující faktor poptávky po této službě? - odpovězeno doc. Sojka: Nebylo by lepší k vašim návrhům uvést i pesimistickou a optimistickou variantu? - odpovězeno Ing. Brychta: Jsou všechny aktivity firmy ziskové? - odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record