Komunikační mix cestovní agentury
Communication Mix of Travel Agency
Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Sedláček, JanGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu komunikačního mixu cestovní agentury, kde na základě zjištěných výsledků této analýzy a za pomoci provedeného marketingového výzkumu, který je proveden na základě dotazníkového šetření, jsou navržena taková doporučení, která povedou ke zlepšení stávajícího komunikačního mixu a následně k rozšíření povědomí o cestovní agentuře, větší konkurenceschopnosti a ke zvýšení objemu prodeje. This bachelor thesis is focused on analysis of current state of travel agency´s communication mix, where on the basis of gained results from the analysis and with help of marketing research, which is conducted through a questionnaire survey, are suggested such recommendation, which will lead to improvement of current communication mix and subsequently to raise awareness about travel agency, bigger competitiveness and increasing of sales.
Keywords
Cestovní ruch, cestovní kancelář, cestovní agentura, marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, Tourism, tour operator, travel agency, marketing, marketing communication, communication mixLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Účetnictví a daněComposition of Committee
doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D. (předseda) JUDr. Lenka Hrstková Dubšeková (místopředseda) Ing. Pavel Svirák, Ph.D. (člen) Ing. Marie Jakubcová, Ph.D. (člen) Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. (člen)Date of defence
2014-06-24Process of defence
Vedoucí práce - Jak byste řešil návrhy v případě, že by nebyla akceptována změna loga? - zodpovězena Oponent - Jaké komunikační prvky a v jakém rozsahu byste doporučil realizovat v případě, že by se paní majitelka rozhodla pro stejnou finanční investici, kterou již realizovala v období 2012-2013 - zodpovězena Ing. Marie Jakubcová. Ph.D. - Dopady reklamních předmětů z daňového hlediska - zodpovězena Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. - Jakým způsobem byl ověřeno naplnění cíle - zodpovězenaResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/32215Source
ZLÁMAL, T. Komunikační mix cestovní agentury [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.Collections
- 2014 [494]