• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Řízení průběhu zakázky firmou

Management During the Contract by the Company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (6.634Mb)
review_71429.html (6.762Kb)
Author
Možnár, Matej
Advisor
Jurová, Marie
Referee
Flamík, Lukáš
Grade
B
Alternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/32257
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/32257
http://hdl.handle.net/11012/32257
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práca sa zaoberá priebehom riadenia zákazky v spoločnosti Duo Form s.r.o. a to v koncepčných útvaroch firmy a vo výrobnom procese firmy. Cieľom práce je zanalyzovanie súčasného stavu a návrh optimalizácie priebehu zákazky. Návrh sa skladá z dvoch častí. V prvej časti, ktorá sa zaoberá koncepčným spracovaním zákazky, je návrh implementácie nového manažérskeho informačného systému. V druhej časti, ktorá sa zaoberá vo výrobnom procese návrhom nákupu nového strojného zariadenia, ktoré nahradí stávajúci laser.Tieto dve časti majú za úlohu optimalizovať riadenie priebehu zákazky z časového a nákladového hľadiska s prínosom pre zákazníkov i pre firmu Duo Form s.r.o.
 
This thesis deals with the process of contract management in the company Duo Form Ltd. and it's conceptual departments as well as it's manufacturing process. The aim of this work is to analyze the current situation and to propose a better way of contract management. The proposal consists of two parts. The first part deals with contract processing and the proposal talks about implementation of a new management information system. In the second part, the production process is proposed to purchase a new machinery to replace the existing laser. These two parts intend to use the time and cost more effectively in the contract management side and are hoping to be a great asset for customers and for the company Duo Form itself.
 
Keywords
Manažérsky informačný systém, zákazka, výseková forma, doba spracovania, optimalizácia, Management information system, contract, diecut form, processing time, optimalization
Language
slovenština (Slovak)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Hynek Peřina (místopředseda) Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. (člen) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen)
Date of defence
2014-06-17
Process of defence
otázky oponenta - zodpovězeno Ing. Hynek Peřina: Jak jste využil poznatky ze štíhlé výroby a jak se změny po implementaci projeví? - zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/32257
Source
MOŽNÁR, M. Řízení průběhu zakázky firmou [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Collections
  • 2014 [433]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV